• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

danmi: trixade din bild o visst syns det :)
  • alexander2011
    mysmamman2 skrev 2012-08-08 15:01:05 följande:
    haha syns knappt nått... känns som ja bara fått för mig eller ser i syne

är det ett till test?
  • alexander2011
    DaniMi skrev 2012-08-08 18:08:28 följande:
    strecket var då precis "mitt i rutan" innan jag plockade isär för att ta en bild. Det speglades otroligt mycket annars

tror absolut det är nått :)
  • alexander2011

sa ju at jag skulle få positivt Solig dag 14 idag!!!!! förra månaden hade jag en cykel på 31 dagar o nu 30 :)
  • alexander2011
    telgebo skrev 2012-08-08 19:12:45 följande:
    Alex: Kör på nu, det ser positivt ut.

att jag ska :)
    Wictooria skrev 2012-08-08 19:13:25 följande:
    Alex: yey!!! Håller tummarna för ett super ägg!!!!

Tack denna månaden ska det fanimej bli nått!!!!!
  • alexander2011
    telgebo skrev 2012-08-09 09:00:22 följande:
    Tycker det är fel att ge vissa här falska förhoppningar om svaga test och påstå att du är garanterad gravid bla bla bla när testet är så svagt att man måste trixa vrida och vända för att se något.

Är man så säker på att man är gravid så syns strecket eller plusset klart och tydligt utan att man ens måste få det analyserat.

Jag tycker inte det är fel att ge förhoppningar. MINA förhppningar som ag ger andra är inte falska från mitt håll.

Ser ag nått så är det ju nått där, iaf i mina ögon, svagt eller inte. förhoppningar ger jag om jag ser nått inte annars. sen kan jag trixa för att andra ska se tydligare just det jag ser .

man ska ju stötta varandra men inte vara falsk. när jag plusade på bim+12 så var mitt SVAGT, asså jätte svagt 
  • alexander2011
    LisaW111 skrev 2012-08-09 09:30:07 följande:
    tack Odetta för ditt svar också =)

men hööörrrrnniiiii  =))  Nu har jag ju visserligen trixat som en galning på ett ÄNNU ett test jag bara inte kunde låta bli att ta (trots diskussionen om hur dyrt det är :/ )  

VAD TROR NI ????? Kan det vara något :D  höhöhö** =))) Hihi
    Nu ska jag bara vänta och vänta.. f*n HOPPAS nu det stannar kvar.. annars blir det 3:e MF sen mars :(
    Men just nu: G L A D Hjärta

Näää asså jag är lite osäker Obestämd bilden har så dålig skärpa så det är svårt att tyda FlörtHAHAHA

Ahhhhh GRATTIS :) åhh vad roligt hihi
  • alexander2011
    JMLTmamma skrev 2012-08-09 11:05:54 följande:
    lägger upp dagens bilder..vad tror ni...det är 2 test, inte samma sticka

det är 2 test.

Måste ju vara nått för det vore väldigt konstigt att just 2 tester ska ge utslag :) när ska du testa igen?Solig
  • alexander2011
    Angeliic skrev 2012-08-09 11:07:34 följande:
    Vet ju att många här är gravida - så jag frågar en liten OT fråga - hoppas det går bra! 

Är gravid i vecka 7 (6+5) och har ganska ont bak i svanken och ibland lite ovanför. Inte ihållande men när jag böjer mig eller går på något speciellt sätt så känner jag av det. Tänkte bara höra ifall fler har samma? Eller har haft och vet om det är "normalt" ?  Ska tilläggas att jag har 4 missfall i bagaget som såklart ger mig hjärnspöken.

Som sagt - helt OT - men det har det varit en stund här nu Flört 
    du tror inte att du har fått foglossning redan? missfall tror jag inte för då skulle väl du fått rejält ont i magen o en blödning oxå. ring bm om du är orolig. det är nog ingen fara ska du se. ligimenten ska töjas o det kan göra redigt ont emellanåt :)
  • alexander2011
    telgebo skrev 2012-08-09 11:28:15 följande:

Först en fråga: När plussade du +12?

Sedan har du nog missförstått här jag reagerade att en viss person garanterade en annan person graviditet på ett söndertrixat test. Det tycker jag är fel.

med sonen gjorde jag det. tog äl tester och det hade tagit sig 1-2 dagar efter älutslaget. hade älutslag 20 nov 2010, skulle ha mensen 4:e dec o plussade 16:e dec asså 2010
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester