• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Capiche skrev 2012-08-11 20:59:09 följande:
    Ni som vet lite mer om tester m.m. 

Jag testade i morse ÄL+10 med testlagrets test och det var heeelt BLANKT.
    Hur tidigt kan det visa på dom testerna, hur tillförlitliga är dom?

Jag testade väldigt tidigt med mina andra två barn med CB vanliga.

Jag vet inte om jag ska ge upp hoppet redan på denna månad eller om det är för tidigt testa bara. vad har ni för erfarenheter ?

Har bim 14/8. 

jag plusade inte med testlagrets förens bim+12 med testlagrets när jag avr gravid med sonen så ge inte upp än. du har långgggg tid kvar ;)
  • alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2012-08-11 21:12:01 följande:
    Ingen fara :)
    Men har det bråkats idag och därför blockad folk?

idag oxå? Åhh såå löjligt :S men men. vi får bibehålla stämmingen ändå här inne tycker jag Solig
  • alexander2011
    lillnosie skrev 2012-08-11 21:15:36 följande:
    Det vet jag inte riktigt.. hehe.. :) Har ingen koll på när jag har ÄL! Slutade med minipiller i maj, så nu håller jag ta reda på hur kroppen vill ha det ;) haha

har du funderat på att testa med äl stickor :) det har hjälp mig en hel del o få mig att förstå mig på min cykel.
    är sååå glad för det för min cykel har varit allt emellan 30-45 dagar men nu de senaste 2 mån 30-31 dagar :) 
  • alexander2011
    lillnosie skrev 2012-08-11 21:20:07 följande:
    Jo jag ska testa det, men det blir i september.. beställde från ebay och då skulle det ta normalt 2 veckor ca, men eftersom det är OS tar det en vecka extra för de shippar den först till england :P 
    ok :) hoppas de hjälper dig :) vad kostade de på ebay? måste själv ladda upp här hemma om inte jag ahr lyckats denna gången
  • alexander2011

Juliia24: trixade dina och jag ser nått svagt men jag vågar inte yttra mig för mycket då jag vet ut TL funkar :S jag har sett att du ahr fått sånna sträck förut utan att det har varit nått men jag hopas att det är nått ist denna gången :)
  • alexander2011
    Capiche skrev 2012-08-11 21:23:26 följande:
    Ok. :))) Det är så svårt att inte ge upp hoppet. Och man säger till alla andra att inte ge upp hoppet förns tant röd dyker upp men själv är det svårt tro att det ska gå vägen för en själv :) 
    Jo jag vet :( men en får försöka tänka positivt iaf o glädjas åt alla andra ist under tiden hihi
  • alexander2011
    lillnosie skrev 2012-08-11 21:25:57 följande:
    30st för 39kr! Man får vänta ett bra tag innan de kommer i brevlådan, men det är ju så mycket billigare än att köpa från någon svensk sight. Bara det att manualen är på engelska också förstås. Men genom att hänga här vet man ju ändå hur de ska se ut :D

hihi :) åhh då kanske jag ska köpa där ist :) ska kika på det vid löningsdax :)
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-11 21:39:44 följande:
    Jippie. Pos Äl test i kväll. Nu blir det åka av..... :) tre dagar blir bra tjejer va??
  • alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-11 23:25:01 följande:
    Kan någon lära mig hur man gör med älstickor?
    Mensen var det som kom igår så nu börja med theracough och beställa stickor!
    om du vet ungefär när du har äl så börja testa 4 dagar innan. så gör jag.

ex om jag vet att jag har äl dag 14 så börjar jagäl testa redan dag 10. då estar jag på morgonen EFTER kl 08.
    sen när ag ser att äl testerna börjar bli starkare så testar jag både morgon o kväll ex kl 10 sen kl 18. man ska ha så koncentrerad urin som möjligt så morgonurin är bra och att du iaf försöker hålla dig 4 timamr innan du testar  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester