• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-01-18 16:31:13 följande:
    det är tiidigt.. tror ja e på bim-9 eller bim-8
    men har testat såhär starkt på bim-4 sist
    höghormonare..
    testar igen om ett par dagar

Okej, ja jag är på bim-12 och vill sååå gärna testa men det verkar ju sjukt :P haha...
    Ja alltså det är olika från olika grav så du kanske inte plussar tidigt denna gången  
  • Helenmedh
    johanna1992 skrev 2012-01-18 18:15:53 följande:
    jag testade cb igår och visade ett tunt tunt pluss i testet betyder de att ja är gravid ja har intr haft mens på lver 2 månader men samtidigt så har ja inte några graviditetstecken alls, hjälp?
    Cb är tyvärr känt för sina smala tunna streck, då brukar det inte vara någonting...
  • Helenmedh
    Skrutt 83 skrev 2012-01-19 03:18:40 följande:
    Hur går det för er som skulle pröva borago denna månad?
    Jag har ätit borago fram till dagen jag fick positivt på älstickan.Än vet jag inte hur det gått, är bara på äl+3.. :P Guuuud vad tiden går långsamt!! 

Fredag: Sex
    Lördag:sex
    Söndag: Positivt på älsticka. Sex
    Måndag: Sex
    Tisdag: sex
    Onsdag: sex.

Nu borde vi väl ha garderat oss? :P 
  • Helenmedh

Alltså haha.. Jag skulle behöva börja om skolan för jag kommer inte ihåg så mycket :P Men idag på jobbet fick jg som hugg och stickningar vid höftbenet, in mot naveln, en decimeter ungefär ovanför blygdbenet. Gjorde ordentligt ont. Någon som vet vad som sitter där? hahah 

• Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-01-20 13:29:59 följande:
    Alltså haha.. Jag skulle behöva börja om skolan för jag kommer inte ihåg så mycket :P Men idag på jobbet fick jg som hugg och stickningar vid höftbenet, in mot naveln, en decimeter ungefär ovanför blygdbenet. Gjorde ordentligt ont. Någon som vet vad som sitter där? hahah 
  • Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-01-20 13:29:59 följande:
    Ingen som kan detta med kvinnlig anatomi? Googlat men hittar inget :/
  • Helenmedh

Idag på jobbet fick jg som hugg och stickningar vid höftbenet, in mot naveln, en decimeter ungefär ovanför blygdbenet. Gjorde ordentligt ont. Någon som vet vad som sitter där? hahah 

• Helenmedh
    alexander2011 skrev 2012-01-20 19:33:01 följande:
    samma här :S
    Carmat antar jag? :P hahah sjukt svårt att koppla när alla bytt namn ;) Tur du har bilden kvar

Jaså? Men vad sitter där? Livmodern är väl längre ner? Var jätteobehagligt och jag fick sätta mig ner för att kunna andas. Ringde karln och sa att antingen höll jag på att skita på mig eller dö i magkramper . Haha 
  • Helenmedh

Åh.. Bara på Äl+5 idag.. Vill ju testa! 
    Ska på bröllop nu, eller ja jag är tärna så jag kommer ha en heldel annat att tänka på. Men det är väl omöjligt att se om det är något redan? Tänkte på bröllopsfesten och så.. 

• Helenmedh
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-21 09:28:34 följande:
    Åh vad härligt med bröllop!!
    Nja..tveksamt att det kan synas redan väl..?
    Ja det ska bli kul! Ja det känns som så... :/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester