• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sassa87 skrev 2012-02-22 12:28:57 följande:
    ja fast lite svagare. men det sa hon på cb att det kan dom göra när det är tidigt. hon trodde det var ett + i alla fall.

men jag fortsätter att ta. har många kvar. sedan har jag beställt från testlagret också. dom kommer nog idag 
    ja men stannar plusset kvar lär det ju vara ett plus , mitt såg ut så ... stannade kvar i 2 timmar... men mitt va spök =( hoppas verkligen på ett riktigt plus!!!! =) 

testa dom andra sen så vi får se =) 
  • sweasmamma

mitt va ju ändå ganska lik sassas ...detta va ju mitt 

därför blir jag skeptiskt =( men hoppas så klart hennes är ett riktigt plus =)
  • sweasmamma
    Meja JP skrev 2012-02-22 13:03:14 följande:
    Hej igen tjejer! kika in lite då och då

Har en liten fråga,jag är jätte öm långt ner änna där nere livmodern sitter och en bit över,änna upp mot äggstockar mm.och det änna suger i magen ibland.vad kan det vara det är 11 dagar sedan sista mensens första dag,ka ndet vara äl? skit ömt är det
    ja klart det kan vara äl =) ligg ligg ligg 
  • sweasmamma
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-02-22 13:21:08 följande:
    Har mailat dej nu :) tack gör hjälpen!
    Ja blir snart galen , fotade testen ca 20 min efter jag tog det, så det har bleknat lite, det är nästan precis lika starkt som kontrollstrecket ... Jag hade ju äl mellan runt den 10 onde feb!
    äl test kan påvisa grav och mens
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-22 13:52:09 följande:
    Nu lämnar jag denna tråd, inte erat fel men jag orkar inte mer, minman som ville ha barn har efter missfallet sagt att han vill skiljas, flytta och aldrig mer ha barn, ni tror det är chock frånn hans sida men vi har diskuterat detta i oändlighet, han står fast vid det, säger att han inte älskar mig occh är glad över missfallet samt att han sökt lägenhet nu, det är inte chock, för han är så känslokall, inte ens en kram fick jag efter missfallet, ingen klapp, inte ett ord om det, bara att han var glad!"

jag är jätteglad för era plus och önskar er all lycka,vill att ni ska veta det, ändå trots allt detta vill jag testa igen :(( hur patetisk kan man bli, kan inte ta mig till apo men beställt från testlagret, 

JAG ORKAR INTE MER!!!!!!!!! 
    men näää va säger du ????? LÄMNA INTE , vi finns här och stöttar dig !!!! KRAM 
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-22 14:04:19 följande:
    tack alla för era fina svar <3 bara så tungt nu, nej inte som klar blixt han har aldrig kunnat prata riktigt utan är tyst tills han briserar, jag vill ju inte heller dra ner er med min skit, ni ska ju vara lyckliga och inte dras ner.

men tack för de fina orden, verkligen
    du drar INTE ner oss alls!!!! här är vi vänner, vi peppar varandra och stöttar VILKEN situation vi än är i !!! SÅ DET SÅ Hjärta
    Han vet inte vad han förlorar !!!!
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-22 14:48:02 följande:
    mina barn förtjänar det bästa och när han gapar framför dom, så..ja, jag tänker inte ta detta en sekund till, i morgon är det lägenhets titt och jag låg bra till. jag har nått min gräns, han får nu stå sitt kast,
  • sweasmamma
    MeAndMyBoys skrev 2012-02-22 14:55:39 följande:
    En till fråga... är det någon skillnad att ta det första kisset som kommer eller om man kissar lite först och sen tar testet?
    hmm bra fråga .. he he, inte en aning 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-22 15:12:04 följande:
    be inte om ursäkt!!! Du har all rätt att reagera.

Finns inget att förlåta, du har en sund reaktion på det hela.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester