• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2012-02-22 17:46:14 följande:
    Swea: jag är ju gravid i 8 veckan. Min gyn sa att tappen var stängd och lila.. Haha.. Men när jag känner efter själv så känns den ganska öppen, hård och sitter långt ner.. Men vad vet jag, jag är ingen gynekolog :P otroligt svårt att känna på tappen om man är gravid, har jämnt på den sen fem månader tillbaka men känner ingen skillnad alls..
    =) är det så=)

jag brukar iaf känna skillnad vid äl-mens och mittemellan 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-22 17:49:00 följande:
    asså frågar igen.idag är det 3 dagar sen äl. hur länge kan man känna av äl? har fortfarande ont, vanligt att man känner av det så länge? kanske är tabletterna som gör det??
    ingen aning , jag brukar inte känna av äl......
  • sweasmamma
    LinaLoj skrev 2012-02-22 17:54:35 följande:
    Men de mäter inte annorlunda då? och inte morronkiss?! Mäh.
    Har du haft koll på tappen ett tag? Tänker att ibland skiljer det hutlöst fån tapp till tapp liksom.
    Men blödningen är ju lite mysko... Ska bli spännande hur detta rer sig. Men du ska nog ändå kolla med VC så du inte har en bug i kroppen.
    jag har koll på tappen hela tiden , vid äl,mellan och innan vid och efter mens =) så den åär mkt annorlunda nu .....

fast tror ju inte preggo=) , snarare något virus =) 
  • sweasmamma
    LinaLoj skrev 2012-02-22 17:58:04 följande:
    Jo men vi säger att det är ett virus då.

För skojskull kanske du skulle testa i helgen...? 
    ha ha,får se =) 

nu när jag torkar mmig kommer lite rosa..... säkert ff mensen, testet borde ju visat NÅT igår OM det vatt nåt  
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-02-22 18:00:16 följande:
    Gladskönt att det är en förändring jämfört med helgen då du mådde dåligt Hjärta
    jo tack det går bra här..
    ja och igår va jag kass=) nu mår jag mest illa och är yr ... men sitter med dotter i knät och myser nu =) ndå mår man bättre =)
  • sweasmamma
    kiara skrev 2012-02-22 18:04:53 följande:
    Sweasmamma: testa testa testa!men inte med den sortens test du använde sist....tror du plussar ; )
    ha ha... mår jag ff kass i helgen kollar jag =)
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-22 18:09:36 följande:
    Jag är jätterädd inför eventuell testning
    Vill ju så gärna ha ett +,
    hur räknat jag ut min BIM? 
    oj.. hur lång cykel brukar du ha 
  • sweasmamma

pratade med kk nu då det gör ont nere i magen , hon tyckte jag skulle komma in...så det inte är en grav som sitter fel eller nåt konstigt med livmodern-äggstockar och dyl,infektion eller så ! nääää jag är inte sån som åker in på kvällen och sitter där och väntar och ...nje!

annars skulle jag komma imorgon..IMORGON sa jag ??nää jag jobbar =) hon tyckte jag skulle stanna hemma men nej tack sa jag !! =) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester