• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Får se om detta fungerar.. 

• Hoppaspåfler

bim -4. Började helt plötsligt må illa för 3-4 dagar sedan, inte bara på morgonen utan känner mig åksjuk hela dagen och har väldigt ont i mina bröst vilket jag iof brukar ha innan mens men har haft sen äl nu. Cigaretterna smakar skit o gör mig ännu mer illamående. Lite småont i magen till och från. Detta är vårat 9:e försök.

Har fått sådana plus tidigare utan att ha varit gravid så... jag gör ett nytt i morgonbitti. 

• Hoppaspåfler
    Knasten83 skrev 2011-12-26 16:10:19 följande:
    Storafamiljen: fattar vad du menar med det smala, många som fått det utan att det varit ngt men det kan ju lika väl va ngt, bim?
    Bim -4
  • Hoppaspåfler

Kunde knappt äta middagen, antar att det är ett bra tecken.. visade mannen testet o han är så säker att han berättade för tonåringarna. Själv vill jag nog ha ett starkare plus imorgonbitti innan jag ropar hej.. Tack för alla grattis!! det betyder mycket Jag har försökt bli gravid sen ca 6 år bakåt o lyckats bli gravid tre gånger under den tiden men det har slutat i mf o ma, så förstå mig när jag tar det försiktigt med glädjen.

Många kramar Helene! 

• Hoppaspåfler
    Knasten83 skrev 2011-12-26 18:20:36 följande:
    Grattis stora familjen! Har ni många barn?
    Jag fick tre när jag var i övre tonåren o sen en sladd 8år efter det sen har det satt stopp och jag har krongel med en äggledare, vill ju såå gärna ha många barn..
  • Hoppaspåfler
    Knasten83 skrev 2011-12-26 18:24:12 följande:
    Aha! Spännande! :)
    Hur gamal är du om man får fråga?
    Fyller 39 till sommaren Solig
  • Hoppaspåfler
    sweasmamma skrev 2011-12-26 18:56:26 följande:
    det set ju INTE ut som spök !!!!!! GRATTIS storafamiljen !!! =)
    Åhh vad jag hoppas att det är så.. Tack för ditt grattis, håll tummarna för ett fint plus imorgonbitti!
  • Hoppaspåfler
    ledarsuggan skrev 2011-12-26 19:11:32 följande:
    Tog ett CB digital nu ikväll och det visade Gravid 1-2. Så jäkla underbart. BIM -1
    GRATTIS!!!! Solig
  • Hoppaspåfler

Alltså jag tror mitt test visade neg nu på morgonen efter 20 min när det börjat torka kan man evt ana ett svagt streck..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester