• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det här måste vara FL´s mest aktiva tråd

• Hoppaspåfler
    MHe86 skrev 2012-01-03 11:01:01 följande:
    Förmodligen.. och snart börjar jag också vara aktiv här.. har bim den 11:e och jag kommer inte att kunna hålla mig från att testa tidigt...Skrattande
    Du är SÅ välkommen
  • Hoppaspåfler

Fy vad långsamt tiden går när man väntar på posten..Skrikandes

• Hoppaspåfler
    Hemma efter läkarbesök, magvärken blev värre o jag allmänt kass..

Diagnos, väldigt tidigt mf + äggledarinflammation. Gräver ner mig ett tag mina vänner.

Tack för ert stöd Hjärta 
  • Hoppaspåfler
    Helenmedh skrev 2012-01-03 19:35:47 följande:
    Men usch! Beklagar verkligen! :,( 
    Äggledarinflammation... Vad gör man åt det? 
    Två sorters antibiotika.. säger god natt tror jag,  vi syns imorgon.
    Kram! 
  • Hoppaspåfler

Hej igen mina cybervänner  Är detta en början på stegring? Har börjat med ÄL testning men det är ju bara 9 dgr sen mitt tidiga mf.. kan det redan vara äl på G verkligen?

• Hoppaspåfler
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 16:26:18 följande:
    det ser ju ut som en stegring absolut.. en del kommer ju igång med sin cykel direkt efter ett missfall, andra tar det flera månader innan de ägglossar igen så det är ju så olika. Det är nog några dagar kvar innan du får fullt utslag iaf så du kanske hamnar "normalt" direkt
     Funderar dock på om medicinen kan försvåra för ett befruktat ägg att fastna... 
  • Hoppaspåfler
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 17:40:52 följande:
    beror ju vad det är för medicin????
    Doxyferm, stark antibiotika..
  • Hoppaspåfler
    Together90 skrev 2012-01-07 17:47:29 följande:

Doxyferm och en annan antibotika käkade jag bara för några veckor/vecka sedan..har haft lunginflammation!!

Kan det gjort att ägget inte kunde fästa ordentligt eller vadå?

Ingen aning, det var en fråga..
  • Hoppaspåfler
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 17:54:11 följande:
    Nä det tror jag INTE.....

Antibiotika har inget med slemhinnornas kvalitet att göra så vitt jag vet(??)

Together.. du ÄR gravid .... hade det inte fastnat ordentligt så hade du inte fått gravid på testerna
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester