• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Måste bara berätta nått för er...

Jag har beställt massor av äl test o gravtest trots mitt tidiga mf för mindre än två veckor sedan.. hade lite tråkigt så jag kissade o stoppade i två gravtest av olika märken o ett äl test.

Resultat. hcg test från "planeragraviditet" starkt neg kan man lugnt påstå
                      hcg test från testlagret väldigt!!!! svagt ljusrosa teststreck
                      lh(äl) test nästan lika starkt som kontrollstrecket.

Så.. vad skall man säga om detta?! att testlagret är luriga eller? Ja jag vet inte mer än att jag nyligen testade neg på vårdcentralen för 5 dgr sedan o deras test är superkänsliga enligt läkaren.

Onödigt inlägg jag vet men jag hade tråkigt Tungan ute

• Hoppaspåfler

JIPPEY!! Jag har maxstyrka på äl-stickan teststrecket är starkare än kontrollstrecket nu.. lägger in bild imorgon. Fattar inte att jag har äl bara 10 dagar efter mf, men glad är jag, tur jag började med stickorna.

Kram! 

• Hoppaspåfler
    Knasten83 skrev 2012-01-09 20:18:40 följande:
    yes!!!! Sexa på nu!! Det ska tydligen va extra lätt att bli gravid om man precis varit det! :)
    Är det så?!

• Hoppaspåfler

Om jag hade fullt utslag på äl-stickan 9 Jan, när har jag bim då?

• Hoppaspåfler

ok Måste ju ha nått att gå på.. Tack för hjälpen!

• Hoppaspåfler

Någon som bytt användarnamn efter meddelande från FL? Jag har bytt men tror att ni som följt mig i tråden känner igen mig på min press.  

• Hoppaspåfler

Någon som har ett fotoprogram i sin dator o har lust att kolla lite på detta. Svagt streck som går att se men svårt att få bild på.

• Hoppaspåfler
    Zelmilainen skrev 2012-01-22 20:25:54 följande:
    säg till om nån vill att ja trixar nåt me bilder. har photoshop på datorn
    Jätte gärna!! la upp en bild för bara en liten stund sen men här kommer den igen..
    Det går att se ett svagt streck med ögat men svårt att få bild med mobilen..

• Hoppaspåfler

Varför syns inte min signatur :-/ 

• Hoppaspåfler
    Zelmilainen skrev 2012-01-22 20:31:22 följande:

samma test men omgjort på samma sätt som förra bilden ja gjorde om. tycker mig se en antydan där med. men lättare om bilden är skarpare.
    Skall kolla om det går när jag somnat tösen.. testet har ju torkat nu Men jag gör ett försök om en stund
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester