• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ok värdelös bild fr i morse som är paniktagen för jag skulle springa hemifrån, -sambon satt o vänta i bilen =) Måste ha skuggat ljuset med mobilen när jag tog kortet.. Inte så mkt o se förmodligen väldigt neg iaf. Är på ÄL+9 idag (om ja räkna rätt nu).. Men iaf en bild i brist på annat....

• MissMollis

Kan tillägga att jag slängde ner testet i fickan i tog med t jobbet för vidare granskning "fniss" o i efterhand syns en svag svag skugga (spök) så ja blir lite sne att jag inte kan se om skuggan va där direkt på bilden eller kom sen.. Men har typ 1 v kvar t bim så många mornar kvar o o testa Tungan ute

• MissMollis
    lillabambi skrev 2011-10-27 12:31:45 följande:
    har testat med äl test, (apotekets egna) 25 var det nästan lika starkt som kontrollstrecket och 26 (igår) så var det lika starkt MEN bara halva strecket delen till vänster är super starkt men halva strecket är svagt och idag så syns knappt nå streck ska jag tolka den 26 som positivt utslag?

Om jag förstod rätt har du ett brett streck men bara vänstra kanten starkt färgat? Tror de brukar bli så o ser likadant ut ovan på Fr 2011´s bilder om det nu var så du mena?!

Jag hade nog i så fall tolkat ditt streck som pos utslag den 25 utifrån att det var mindre färg dagen efter. Man får nog lära sig själv hur det funkar för just en själv genom att testa över fler dar, då du ser när det är på topp o när det sedan sjunker. Har förstått att hormonpeaken kan vara lite olika oxå, vissa går det väldigt fort för (så de knappt hinner få med utslaget på stickan) o själv har jag fått starkt utslag 2 kvällar i rad. Jag har kört ältest 2 mån o nu på andra gången fattade jag hur det verkar funka för mig.. Men först var jag helt förvirrad.. Får se om ngn annan har mer input som kört dessa längre.

Lycka till nu o myssss på med mannen :P
  • MissMollis

Skrutt ja det var lite svårt o se, men på stickan verkar det vara ett vitt streck med rosa bakgrund. Fast på de cb du la upp är det ju ett väääldigt svagt men dock brett streck så jag hoppas det verkligen är en liten vinkning från ett pyre o inga spökerier.

Blir spännande o se hur dina test blir dagarna framöver nu Glad

• MissMollis
    Skrutt 83 skrev 2011-10-27 13:45:38 följande:

Såhär såg det test jag tog ifrån billiga tester ut igår kväll, tyvärr har jag inget kvar. Tycker mig se ett svagt rosa streck:

Nån som ser nåt`?

Där syns det ju ganska tydligt tycker jag, men mina ögon e ju inställda på o tolka olika vita toner på mina egna test hahah. Om du fick det där inom tid så va 17 lixom då borde d ju va nåt!!! :D
  • MissMollis

Morgonens test (ÄL+10 typ), någon som e vaken o vill tolka vita toner ;P 
    Nu ser jag att fägerna ser wierd ut :O vad beror det på testet ligger på ett vanligt vitt papper hmm skumt :/

• MissMollis
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-28 08:40:22 följande:
    Jag ser inget på det fotot iaf...tyvärr

Äsh.. :) Tyckte jag kanske kanske såg nåt själv men så blir ju hjärnan lite knas av allt stirrande på vita pinnar. Tack för att du tittade Slemtorsk o hoppas hoppas det går bra för er nu, du lät positiv ovan i ditt inlägg o det kan ta en långt!! Glad
  • MissMollis
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-28 08:47:03 följande:
    jo jag försöker vara positiv, men realist också.. vi har ju oddsen emot oss lite och vi är "gamla" jämfört med många så vi tar det egentligen med ro och försöker se humorn i våra försök..och vi skrattar mycket *S*

Sen börjar vi ju vår IVF nästa vecka om det inte tagit sig så jag har höga förhoppningar.

Hoppas det tar sig för dig jag till och med mixtrade lite i bildbehandlingsprogram med din bild men det kom inte upp något då heller

Låter som ni håller en bra distans, försöker oxå med det men inte alltid så lätt tycker jag :)  Håller tummarna för er iaf!

O tack även för bilmixtringen, har ungf en vecka kvar t bim så det kanske hinner dyka upp nåt, den som lever få se Skrattande
  • MissMollis

Grattis Bebisfabriken, så där vill jag oxå att mitt test ska se ut ;)

Nytt test i  morse ÄL+12 o neg. blää dagarna går för långsamt vill genast ha måndag morgon o ny testchans haha:) Fast nu ska jag försöka tänka på annat o se om jag kan få ner lite tulpanlökar i backen ist. Trevlig söndag!  

• MissMollis

Go morron tjejer, tänkte kolla om nån har en kommentar om detta; är på ÄL+14 idag o har testat sen ÄL+8 el nåt sånt. Haft neg hela tiden, en del ligger här i tråden oxå :P. Men igår o ida så fick ja spökplus efter tiden gått ut efter ca 20-30 min (dessa ska dock läsas av inom 5 min). Idag är spöket starkare än igår oxå o syns även på bild. Tror ni att det bara är slumpen el kan d va så om man testar tidig grav. Och det är helt ok att "såga" i can handle it Flört bara roligt o överanalysera lite Glad

Vet inte om jag missat några plus här inne senaste dygnet men jag garderar mig genom att säga grattis i så fall !! :D

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester