• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

splink skrev 2012-02-08 14:20:09 följande:
    Hej allihopa! Vill bara tacka er för all hjälp och peppning med mina tester för ett tag sen
    Samtidigt kan jag berätta att det verkar gå vägen den här gången (försökt i tre år och haft 6 mf)
    Är nu i v.9 och hjärtat slår på Lillbebis!Solig 

Grattis vad härligt!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    mammelie1891 skrev 2012-02-08 15:38:20 följande:
    Update från mig. Va på vul idag igen. Mitt hcg är perfekt och hinnsäcken växer som den ska MEN det finns inget foster. Ofostrig graviditet alltså. Så nu ere bara att vänta på blödning. Så nån kan få tabort mig från bf-listan tack!

Men visst har du haft rejäla smärtor? Blödning också eller hur var det? Jag tänker fortfarande på X för då kan det finnas en tom hinnsäck i livmodern också. Men det hoppas jag dina läkare har koll på.

Jag är jätteledsen för din skull Rynkar på näsan

kram!!!   
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    mammelie1891 skrev 2012-02-08 16:26:39 följande:
    Överläkaren på gyn sa att med den nivån på hcg (över 11000 i torsdags) och när hinnsäcken är så stor så ska man kunna se ett foster. Mitt illamående och min trötthet började försvinna igår, så det e bara att inse, det blev inget denna gång. Det positiva är att jag slapp gå ännu längre utan att veta.
    Oj var hcg så högt! Då är nog risken för X liten iaf, för du borde i så fall ha jätteont nu

kram igen!! Hjärta 
  • kanske 4a
    mammelie1891 skrev 2012-02-08 17:09:50 följande:
    Kanske 4a: smärtor men ingen blödning (än). Dom kollade efter X idag igen men såg inget sånt. och heller ingen vätska i buken bakom livmodern vilket man tydligen kan få vid X.

Jo man får vätska i buken om det börjar gå hål på äggledaren. Men du ska tillbaks för ny kontroll väl? 
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-02-08 16:16:49 följande:
    gummsan !! need you !!!!

hur kände du när du ätit borago??? 

Jag äter ju Borago för första gången nu och har haft mycket mer molvärk och mer äl-flytningar. Har nu flera dagar efter äl fortfarande rejäl molvärk på sidorna långt ner. Jag hoppas det gör nytta också och inte bara smärta.
  • kanske 4a

Wow vilken härlig avslutning på dagen att titta in här och se alla plus!! Stort grattis till ers om fått de.

Jag är såååå trött, jobbar och sliter, en dag kvar! Försöker att inte känna efter så mycket men det är ju omöjligt. Molvärk, hugg i sidorna ibland, lite ömma bröst och jättetrött. Men skenis har man ju vart förut. Äl+ 4 så lite till får jag vänta, sen ska jag bomba er med test :)  

Godnatt!!

• kanske 4a

I morgon är det testdax äl +7 :) Måste ju ha något att jämföra med om inte annat. Dessutom har jag testat positivt en gång på äl +8 och det med kvällsurin.

• kanske 4a
    Zelmilainen skrev 2012-02-11 19:03:31 följande:
    ja har oxå testat pos på äl-8 en gång, hehe. men ja e på äl+7 först på onsdag, då ska ja ta första testet, hehe
  • kanske 4a

Mitt bidrag äl +7
  • kanske 4a
    Zelmilainen skrev 2012-02-12 21:17:09 följande:
    tycker mig se ett streck

Jag vet, men det syns inte nu när det torkat. Och jag ha fått så många gånge förut och tydligare tom, men jag hoppas det ä på riktigt denna gången. Nytt kommer i morgon.

Har riktigt molvärk i hela magen, inte bara på sidorna som jag brukar. Men det är säkert inget. Varför skulle denna månad bli annorlunda. Känns som att två steck på stickan ä näst intill omöjligt att få. Men plötsligt händer det :)  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester