• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-02-13 12:34:30 följande:
    Ser nära ut men kan likaväl va dags imorrn.. När det väl är positivt brukar det inte va nån tvekan då är liksom kontrollstrecket nästan så mörkt att det ser ut att va av annan färg Glad

Fast det är ju individuellt hur starka streck man får. Testet är postivit även om teststrecket "bara" är lika starkt som kontrollstrecket.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Dagens test äl +8
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-02-13 20:18:30 följande:
    ja=)

Håller tummarna för dig i morgon, tror inte att det är spök!!
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-02-13 21:39:45 följande:
    Min tapp har krupit upp och gömt sig! Läskigt att inte nå den, det brukar jag göra!?

Min kan vara hög ibland också, det varierar under dagen. Jag tycker det är svårt att använda tappen för att tolka cykeln. Läste att du känner dig sjuk, jag hoppas det flyttat in ett litet frö som bråkar med mamma.

kram!
  • kanske 4a
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-14 08:21:08 följande:
    Godmorgon tjejer,

Har inte mycket att komma med förutom ett tragiskt test på bim-5 som är så blankt det kan bli

Usch vad tråkigt det är med blanka test som hånler åt en. Det är samma här. Tror jag går och drar något gammalt över mig :(
  • kanske 4a
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-14 08:44:07 följande:
    Ja den verkligen skrattar åt mig....
    Jag hänger på dig, bäddar ner mig...men vi får trösta oss med att det är tidigt och att plussa tidigt oär ganska ovanligt. Jag försöker leva på det hoppet iaf Obestämd

Jo några dagar till kan man hoppas, sen är det pang i väggen igen. Tur att vi ska åka bort sportlovet, när vi kommer hem är det inte så långt kvar till äl igen.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-02-14 09:30:15 följande:
    stooooor kram till er alla på alla hjärtans dag!!!!!!!
    kraaaaaaaaaaaaam Hjärta

Hoppades på plus idag, men men...

Nu har jag sovit en halvtimme sen väckte telefonen mig.  Det är exakt ett år sedan jag började få konstiga streck, som i mars blev till plus och som sen visade sig vara mitt andra X. Jag är så rädd för att inte kunna bli gravid igen. Vill så gärna ha en liten fyra sladd!!
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-02-14 09:58:12 följande:
    Kanske4: hoppas verkligen du slipper uppleva det igen! Vilken dag är du på nu?
    äl +9 BIM -4 men jag fick lite konstiga äl test så jag vet inte säkert. Fick ett kontrollstreck där bara halva var starkt men persona visade o-symbol. Dagen efter var testet svagt igen och jag brukar få positivt två dagar. Persona tolkade även den dagen som positivt men utan test. Den gör alltid två positiva dagar. Dagen innan det tyckte jag att personas test var positivt men det tyckte inte monitorn. Vet inte om ni hänger med :)

Positivt med saveon den 16:e, med persona 16:e och 17:e. Tempen sjönk 0,1 den 17:e och höjdes sen 0,3 den 18:e och sen 0,2 till den 19:e.  Men sen har den dippat en dag och sen upp igen. Innan äl for den lite upp och ner också hehe. Fertilityfriend har satt min äl till den 17:e.  
  • kanske 4a
    kanske 4a skrev 2012-02-14 10:36:40 följande:
    äl +9 BIM -4 men jag fick lite konstiga äl test så jag vet inte säkert. Fick ett kontrollstreck där bara halva var starkt men persona visade o-symbol. Dagen efter var testet svagt igen och jag brukar få positivt två dagar. Persona tolkade även den dagen som positivt men utan test. Den gör alltid två positiva dagar. Dagen innan det tyckte jag att personas test var positivt men det tyckte inte monitorn. Vet inte om ni hänger med :)

Positivt med saveon den 16:e, med persona 16:e och 17:e. Tempen sjönk 0,1 den 17:e och höjdes sen 0,3 den 18:e och sen 0,2 till den 19:e.  Men sen har den dippat en dag och sen upp igen. Innan äl for den lite upp och ner också hehe. Fertilityfriend har satt min äl till den 17:e.  

Neeeej nu vart det ju tokigt, siffrorna ovan är cykeldagar och inte datum haha. 

Dag 16 var den 4:e februari, så får ni räkna om :)
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-02-14 10:32:34 följande:
    ja jo jag veet ... men man kan inte komma undan det kraftiga besvikelsen som sköljer över en =)

har ju verkligen ömma bröst också ... men OM det nu va spök igår...HUR KAN DET BLI SÅÅ TYDLIGA SPÖK??? 
    Jag tvivlar ändå på spök. Det är ju väldigt tidigt än och du testade inte med morgonurin, och dessutom hade du druckigt kaffe innan. Hoppet är det sista som överger oss! Jag växlar mellan grym besvikelse och ja det kanske fortfarande fins hopp. 

Mina bröst liksom svider, vet att jag haft så förut men undrar om det verkligen kändes så tydligt. Men det gjorde det säkert. Jaja, jag slipper må illa en månad till och slipper berätta för min mamma som bara ser problem med allt.   
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester