• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tycker det BORDE visat sig på ett test ..hos dom liksom!!! hmm, jag vet inte . hon tyckte hinnsäcken såg felplacerad ut men hon hade inte en aning , hon ringde en kollega och började rådfråga samt att dom va 2 läkare i rummet och han pekade och hade sig och visade...... äh jag vet inte !!! borde man inte sett nåt liksom, i v 5????? 

hmmm nje tror på något annat  

• sweasmamma

god morgon tjejer, tack för alla underbara hälsningar , NI ÄR BÄST !!!

jo ang Borago , hon trodde INTE det kunde göra slemhinnan SÅ tjock som jag hade men hon sa också..SLUTA!!!! det finns ingen vetenskaplig utredning med borago , det enda man vet är att det kan skapa lätt mf då du oftast har en "normal"slemhinna och som mini sa det kan ha motsatt effekt!

men det är ju bara att avvakta, jag tror ju INTE jag är gravid men kanske en rest hon såg, och då jag bara blödde en dag så behöver dom ev in och skrapa!får se vad svaren säger !! HOPPAS dom ringer idag  

• sweasmamma

hoppas jag också . har ju haft fullt utslag på äl testerna men hon såg ingen äl ....bara en riiiktigt tjock slemhinna och något som kunde vara en fostersäck ....

jag frågade om jag haft äl nyss med tanke på mina test hon sa nej ???!!! 

• sweasmamma
    MrsMG skrev 2012-03-01 08:23:33 följande:
    Annars får du ringa dem!
    ja jag gör nog det ,, men dom lär ju ringa om det är nåt om det inte är nåt ringer dom nog inte Obestämd
  • sweasmamma

ja alltså hon blev chockad .. hon sa att det INTE blir såå tjocka slemhinnor som jag har men att det KAN ha motsatt effekt, att slemhinnorna blir för "mjuka" och att ägget inte kan stanna kvar och det blir missfall, hon sa även att min livmoder va ganska bakåtlutad men det va okej ..dock KAN det bli liiite svårare att bli gravid så ...

jag ska INRTE äta nåt mer, utan naturen får ha sin gång . hoppas ju självklart det är ett foster och inte rest i den hinnsäcken !!! =) 

• sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-03-01 10:04:41 följande:
    hallon uppdaterar, troligtvis dröjer det 20 arbetsdagar innan de installerat min internetgerjs, så ha det gött tjejer och lycka till!
    fick du lgh???
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-01 10:10:54 följande:
    Så där såg mina ÄL test ut när jag var gravid.
    men alltså ... borde inte ett gravtest visa ett graviditet nu ??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester