• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop skrev 2012-02-29 11:22:03 följande:
    Nej kan lägga in det i kväll. Gubben tog kort igår på magen. Men är ju i hans mobil Flört
    åh ska bli spännande och se .. =)
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-29 11:29:49 följande:

Sätter in bilden här.. Hoppas det är ok....  Mannen skickade över bilden Glad
    aawwwwwwwwwwww... fina magen , ja du är ganska stor .. ha ha

min kompis är gravid i v 29 nu , ser ut som hon ska föda vilken sek som helst , större mage andra gången man är gravid.. och 3e 4e 5e osv=) 
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-29 11:41:49 följande:
    ääää du var inte så liten du heller Flört
    jag veeeet =) ha ha ha
  • sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-02-29 11:48:31 följande:
    haha herregud du var ganska stor
    nja alltså den bilden är liten men avlång i "normal"storlek så den är inte så stor om man kollar orginalet =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-29 11:56:54 följande:

1,5 månad inna pojken kom

4 dagar innan pojken föddes v 38+6

här var jag typ i vecka 11-12

ok, nu måste jag dela med mig haha
    OJ OJ OJ =)
  • sweasmamma
    AlexandraViberg skrev 2012-02-29 12:08:05 följande:
    Hej tjejer! Svårt att komma in i gemenskapen här! Men har en fråga. Hur vanligt är det med spökisar på Testlagrets tester? Jag själv har testat med dom i 9 månader och en gång fick jag ett streck några timmar efter att testtiden gick ut och neg på resten och sen mens. Samt ett tunt tunt streck på bim-4 när jag var gravid senast.

Men nu kollade jag efter 5 min och ser när jag håller upp mot fönstret två streck på varsin sida av teststrecket och vitt mitt i. Kan påtala att jag är på cirka äl+8. Vet inte exakt. Operarades för X i januari och har inte haft mens sen dess. Är på 31 dagar sen post-op blödning och 34 sen op.

Tror att jag hade äl 21/2 eftersom jag fick "bro-slem" då!
    hej =) nää men här får man puffa sig fram =) 

så länge strecket är rosa så boorde det inte vara spök , jag har fått spök på dom men alla är ju inte spök såklart , kan du inte lägga upp bild?? =)

beklagar ditt x  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester