• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-02-29 10:53:49 följande:
    ja de e ju de =/ men hoppas ni får till det ändå!!!

äter du boragon ännu?
    jag åt tom igår .... sen trodde jag det vatt slut men fick ju starkt imorse igen så äter 2 tabletter till idag sen slutar jag =)

äter du borago?? 
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-29 10:53:46 följande:
    håller man in ctrl och sen trycker på plus är det ett tydligt rosa streck där, svaget men syns otrixat!!!!!!!!!!!

heeeeeej hallonbilar !!! hur är det med dig ? hur har det gått men mannen och allt??KRAM 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-29 10:58:30 följande:

eeehhhh gravid eller mens =) Hoppas på förstnämda 
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-29 10:59:45 följande:
    hej sweas, njao det är inte så bra, stressigt så inåtahelvete, var ju 2:a i kön på lgh, man kunde flytta in redan den 27:e men de för mig hade inte tackat ja än, var inne i går som var sista anm dagen kl 14, de stänger 16, de före hade inte ännu lämnat svar men hade till midnatt på sig O-o jag blir sjuk av oro, är helt knäckt faktiskt, till råga på allt får jag inte reda på svaret förrens på em i dag, vet ej vilken tid

så jag har ju inte ens kunnat börja packa, är så stressad, är ledsen att jag inte varit inne och grattat och hejat på er man jag har bara inte orkat.

men jättetack att du frågade blev alldeles tårögd här, Hjärta 
    tänkt på dig jättemycket !! håller verkligen tummarna att du får den !! kan du inte bo kvar där du bor annars eller??
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-29 11:03:22 följande:
    ja jag åt de fram till jag fick utslag på ältesten, åt sista 2 tabl förra onsdagen =) + bisolvon =)
    ååhh jag har inte testat bisolvon ..får isf bli efter våran paus .... OM det inte skulle funka denna månaden 
  • sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-02-29 11:01:27 följande:

Tusen tack för Grattis! =) så underbart ;) Håller tummarna för alla er också!! Detta var vårt 9:e försök och vi har en dotter sedan innan nu är 2,5 så hon kommer vara.. hmmm 3 år och 1 mån när lillasyskonet kommer isf =) Både jag och min sambo är 39 år gamla så detta känns ju underbart och som vår sista chans nu.  Längtar efter att få berätta för min lilla tjej: hon kommer bli sååååå glad! Men jag ska vänta tills det gått de där 12 veckorna.

och jag är inne på försök 9 ...hoppas på lyckotal =) min dotter är 3 år och 4 månader.... jag är 30 =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-29 11:02:59 följande:
    kan den se ut såhär innan mensen?
    ja alltså äl test kan inte skilja på lh hormon eller hcg så det KAN uppvisa en grav men en del har fått starkt äl test strax innan mensen 
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-02-29 11:03:49 följande:
    jo fast jag vill inte bo med han efter allt, måste bara härifrån asap, pallar inte de har varit hemma i ett par dagar nu, skickade ju i väg han och jag kan inte andas alls känns det som, har ju ingenstans att komma i från han, man jag tror och hoppas jag får lgheten, menar om man vill ha en väntar man väl inte tills midnatt sisata dagen tänker jag, hoppas hoppas 
    håller verkligen tummarna!!!!! uppdatera mig Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester