• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-01-25 23:04:21 följande:
    Glad
    Har du läst om positivt vs negativt?
    Nej... Alltså det är ju egentligen naturprodukt som ska få hormonerna hos kvinnan i balans, stärker hy, naglar och hår bla. Pms ska även kunna lindras av den.. Det enda jag läst negativt är att om man fortsätter äta det efter äl kan den ha motsatt effekt, då kan den framkalla missfall..
  • Helenmedh
    popcornplaya skrev 2012-01-25 23:15:30 följande:
    Våga vägra ;)

Jag är på dag 15 i alla fall och nu börjar det synas en liten stegring på ältesten :) fick till lite mys ikväll också och kommer väll fortsätta med minst varannan nu dom närmsta dagarna.
    Fasen vad bra! Sen kommer nästa väntan Haha men den är ju lite roligare iallafall, då kan man leta symtom  
  • Helenmedh
    Svartvinbär skrev 2012-01-25 23:24:29 följande:
    Får hoppas, har ett digitalt som väntar.
    Bilderna ligger på sida 1941 här i tråden tror jag. 
    Hahah det där är inte spök enligt mig! Det nedersta tycker jag är klockrent plus  
  • Helenmedh
    sweasmamma skrev 2012-01-26 10:39:31 följande:
    LYCKA!!!! sjukt avis =) GRATTIS VÄNNEN 
    Tack så hemskt mycket! Har lite svårt att inse :P

Alexander: Håller tummarna stenhårt för dig också!

Zelmilainen: Tycker du Ja, nu är väl det nästa orosmoment.. Hhaha 
  • Helenmedh
    popcornplaya skrev 2012-01-26 10:44:34 följande:
    Det händer!!! Du är GRAVIIIIID
    Gah! Att få gravid slängd i ansiktet sådär ger fjärilar i magen  

Jennie: Det syns ju någonting? Håller tummarna för dig  
  • Helenmedh
    lillabambi skrev 2012-01-26 11:09:49 följande:
    GRATTIS tjejen
    Åh tack! Och detsamma, igen hahah Känns ju helt sjukt detta... Har ett konstant leende på läpparna som jag inte fått ner sen igår, börjar göra lite ont i kinderna :P 
    LillaPluppen skrev 2012-01-26 11:11:08 följande:
    Ser ut som ett kanonfint plus för att vara BIM-4!!=)  Gud va roligt! Grattis!
     Tack! Jag komme fortsätta testa, allt för att få se dom där strecken  
  • Helenmedh

Haha tack allihop ! Jag fick knepiga blickar av folk idag på vägen till jobbet. Glädjeskuttade och skrattade hela vägen samtidigt som jag utbrast till förbipasserande: är det inte en vacker dag så säg?
    Haha jag är knäpp

• Helenmedh

Angie: Ledsen... Kram!
    Alexander: Ser tyvärr ingenting

Jag börjar bli nojjig, från igårkväll till idag har det inte skett någon stegring Tänk om nåt är fel?!

Översta igår, nedersta imorse..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester