• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

detta fick jag av testlagret nyss

Hej

Tack för ditt fina mail, vi skickar de 5 extra stickorna till dig idag.

Ha en trevlig dag

Mvh
    Testlagret.se
    Kundtjänst

jag svarade  hej det var sött av er, jag tro ni vinner mkt på att ibland ge återkommande kunder små små gratis produkter för dears engagemang i er, på så sätts sprids ju erat företag mer, mvh marie
  • Hallonbilar
    Krambjörn skrev 2012-02-23 10:12:39 följande:
    Någon som kan ta sig an lite suddiga bilder på G-tester???

Alltså man har ju en viss tid man ska/får läsa av testernas tid och jag ser NÅTT på mina test men super svårt att se på foton.
    Man ser ej strecket de första minutrarna utan det kommer i slutet av tiden då an får kolla.

Ska jag klassa dessa som spökstreck?!?    
    bild!!!!
  • Hallonbilar
    kiara skrev 2012-02-23 10:30:39 följande:
    Jag är pirrig i magen varje dag innan jag tittar in här i tråden....vill verkligen att alla ska få sina efterlängtade pluss! hoppas ni inte tycker att jag invarderar er tråd....jag testar ju inte ens....
    du är så välkommen, och väldigt omtänksamt av dig att bry dig så mycket om oss, stor kram!
  • Hallonbilar
    safini skrev 2012-02-23 10:36:59 följande:
    Häääääärligt!!! Tummen upp för dej :D Lönar sig att ta initiativ :)
    tycker vi ska göra en testlagretskampanj och flera borde maila, det är ju sant att vi förtjänar ngn form av uppskattning, vi betalar ju som hundratusentals kr i sverige det  är jag övertygad om, de lär aldrig konka på det sen spris ju deras rykte mer och folk vänder sig hellre till dom, så kan vi bojkotta cbspökena helt :)

• Hallonbilar
    alexander2011 skrev 2012-02-23 10:42:08 följande:

några såg ju konstiga testbilder som ja ut igår kväll.
    tog ett test idag igen o så här såg det ut. nån som vill trixa?
    ser på sista tror jag
  • Hallonbilar
    alexander2011 skrev 2012-02-23 10:44:27 följande:

menar du denna?
    ja, jag tycker mig se ngt svagt där men jag är som sagt streck blind med
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 10:59:56 följande:
    hallon .. tell me when :P
    ser postbilen nu men min port är näst sista jag skriver när jag fått paketet i brevlådan höhö
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester