• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-02-23 11:58:15 följande:
    nope... kan ana vid genomlysning ... 

antar de e kört.. bim-3... :(
    ag tycket jag såg ngt lite på den mörka bilden när jag ljusade den lite, och än är det inte kört gumman, iaf kunde du kissa :) är med dig hela vägen till pluss hur lång tid det än tar.
  • Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-23 12:03:11 följande:
    så med andra ord blir det inga oljiga bebisar av babyolja då
    gapskratt! nej men klart den funkar med tänkte på dig, det ökar blodflödet så man får mera intensiva orgasmer mm :)

• Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 12:13:07 följande:
    tack <3 de värmer att höra!!  hoppas fortfarande men tror inte..

åhhh va du e gullig!!! hur långt e de t dig från östersund?? antar att den kramen kräven en lång resa.. ^^ 

du e bara för söööt ;) haha ja brukar göra kuvert av tapeter ;)

tjejer!! ni e underbara!! <3 
    vad söt du är men jag bor ju i karlskoga så det är en bit haha, våga inte mobba mig för mitt kuvert nu jag lade tom en detalj för brevbäraren att titta på hahah, fick använda 2 tejper med för den mörka gjorde att adressen inte syns haha

ska på möte kl 1430 det var har inte lappen här kan vara 1330 men postar efteråt
  • Hallonbilar

nej inte en droppe kiss här :( men jag får jämt stress när jag testar, har tagit mig en stor chailatte och tänker kissa kl17, om jag klarar det :) är en chailatte för lite att dricka på 4h, dom är p ca 3dl

• Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 12:47:25 följande:
    hahahaha karlskoga har ja ett ex o en mycke saknad vän.. :)  
    hehe int kommer ja mobba underbara dig..!! :P hemmagjort e äkta charm.. ^^

låter toppen :D
    ehehe ingen fara ;) lite tejp har ingen dött av* :D Kram

ska lägga mig o vila lite.,. har int sovit på hmmm typ 30 timmar.. <3 kram kram!

kommer de int denna gång såå gör de nästa!!! n:) 

ja hade också jätte högt o stark plus"
    gå och lägg dig bums, du måste vila, ta hand om dig och så höres vi senare, kram!
  • Hallonbilar

jag har lite problem just nu och är lite ledsen, har inget med grav eller test att göra, har forf inte kunnat kissa :(

jag vill inte bli ot i denna underbara tråd, har redan fått så mkt plats skäms nästan

men jag önskar jag hade ngn att prata med :( 

• Hallonbilar

hela mitt liv har rasat i sär, och inget med grav att göra, pratade med mannen igen och jag klarar inte mer, förlåt för ot, ska kissa kl 17 om jag kan hålla mig :)

• Hallonbilar

jag kan få flytta om 5 dagar vilket jag måste, kan inte vara kvar här i 3 månader, jag kan bara inte barnen mår inte bra, jag mår inte bra, han är bara elak och säger de hemskaste sakerna. för att jag ska få flytta måste jag ju betala nya lgh hyran på 6500:- pengar jag inte har, samt att han kräver hälften av denna hyran i 3 mån, alltså han menar att jag får inte flytta! han tänker inte heller hjälpa mig på ngt sätt med saker då det mesta vi har är hans sen innan vi träffades, slältklenoder ect, sen kräver han att jag ska betala hälften av allt innan jag flyttar vi köpt tillsammans, fast vi har gemensam ekonomi.

jag får inte ta lån heler utan medsökande, banken sa att om han hjälper mig får jag det och kan då betala alla hyror, köpa saker, komma härifrån, utan nej, jag får bo kvar här tycker han vill inte ta upp mer nu är ju så ot 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester