Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
antar de e kört.. bim-3... :(
jag gör iordning lite test nu angie, jag har inga kuvert så jag som är så händig bygger ett XD
jag kan ha övertejpat med men haha lite fpr du allt kämpa för dem :)
lol
nej inte en droppe kiss här :( men jag får jämt stress när jag testar, har tagit mig en stor chailatte och tänker kissa kl17, om jag klarar det :) är en chailatte för lite att dricka på 4h, dom är p ca 3dl
jag har lite problem just nu och är lite ledsen, har inget med grav eller test att göra, har forf inte kunnat kissa :(
jag vill inte bli ot i denna underbara tråd, har redan fått så mkt plats skäms nästan
men jag önskar jag hade ngn att prata med :(
hela mitt liv har rasat i sär, och inget med grav att göra, pratade med mannen igen och jag klarar inte mer, förlåt för ot, ska kissa kl 17 om jag kan hålla mig :)
jag kan få flytta om 5 dagar vilket jag måste, kan inte vara kvar här i 3 månader, jag kan bara inte barnen mår inte bra, jag mår inte bra, han är bara elak och säger de hemskaste sakerna. för att jag ska få flytta måste jag ju betala nya lgh hyran på 6500:- pengar jag inte har, samt att han kräver hälften av denna hyran i 3 mån, alltså han menar att jag får inte flytta! han tänker inte heller hjälpa mig på ngt sätt med saker då det mesta vi har är hans sen innan vi träffades, slältklenoder ect, sen kräver han att jag ska betala hälften av allt innan jag flyttar vi köpt tillsammans, fast vi har gemensam ekonomi.
jag får inte ta lån heler utan medsökande, banken sa att om han hjälper mig får jag det och kan då betala alla hyror, köpa saker, komma härifrån, utan nej, jag får bo kvar här tycker han vill inte ta upp mer nu är ju så ot