• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

postade tydligen i fel tråd men vad tror ni, tyvärr syns det bättre i mitt galleri under starkare bilder av ngn anledning, tack på förhand, detta är inte plus va?
    Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • Hallonbilar

de var fina från början tog dem ju i förrgår, XD tänkte inte på att posta dem tidigare, fick ett sytrådsstreck på apotekets i går, testlagret visade noll i dag iaf :( mest orolig över blödningarna, de kommer ju lite varje dag, men har inte ont i magen eller ngn form av molvärk ser ut som klenare mensverk, ursäkta detaljrikefomen där XXD

• Hallonbilar

härligt att ha er tjejer, nya tester beställda kommer i morgon då borde jag vara på bim minus 1 eller minus 2, då jag senaste tiden fått bim på dag 28,27,27.

kan det vara missfall andå, eftersom jag blöder, men kan det även vara ok? 

• Hallonbilar
    popcornplaya skrev 2011-12-08 21:29:34 följande:
    Dom har vart slut i lager men har hört från andra att dom skulle fått in igår igen så jag håller tummarna för att få med posten imorgon. Annars kommer det väll nästa vecka :/
    mailade testlagret i dag, och fick till svar att de får in nya tester den 8:e och börjar skicka ut då :)
  • Hallonbilar

Självklart känner Jag med er alla som ej lyckats får det enda efterlängdate plus, men känner att jag måste ge en eloge till slemtorsk, läser här dagligen och för mig har hennes kamp fastnat hos mig, varje dag hoppas jag att hon får sitt plus, inte för att förringa er, jag önskar alla er lycka till, tänker mest på hennes kamp och svårigheter,

ville med detta önska er lycka till, alla er, kram marie  

• Hallonbilar

men herregud förlåt tjejer, skulle posta ett test, haha, igen förlåt menade inget illa, får skylla på att jag har 40,7 feber och är sjuk

• Hallonbilar

bättre :( igen förlåt, jag undrar om ngn kunde mixtra med detta, tack på förhand
  • Hallonbilar
    Fyffe skrev 2011-12-22 08:00:55 följande:
    Hahaha :D Ja annars var det ett annorlunda graviditetstest ;)
    du ser strecken va? XD :))
  • Hallonbilar

aww tack för du tog dig tid, vill så gärna ha en liten, ok jag är  6 dagar kvar till bim så än är det inte kört,  tack igen <3

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester