• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis Emmi!!!

• Jess86
    Knasten83 skrev 2012-06-25 22:59:03 följande:
    Då börjar den eviga väntan igen. Fast denna väntan är inte värst (mens-äl), nästa är värre (äl-bim)!!
    Bestämt er för om ni kör på pergo eller utan denna månad?
  • Jess86
    Elmiina skrev 2012-06-26 17:46:29 följande:
    Är det någon som har foton på ägglossningstest från testlagret? Alltså stegring eller pos/neg sticka.

Positivt Glad 
  • Jess86
    sweasmamma skrev 2012-07-02 20:07:45 följande:
    vår lilla kille, v 21 imorrn 

Underbart!!! Hjärta
  • Jess86
    Capiche skrev 2012-07-02 20:29:31 följande:
    Ja, det skulle vara snällt. :) 

Man är som sugen på att komma in med det här att kunna hålla koll på ÄL och sin kropp. 
    Min yngsta gosse är 5 år så det är ett tag sedan man var insatt i detta med att försöka bli gravid igen.

Försök att ta testerna samma tid varje dag, för mig funkade det allra bäst att kissa ut morgonkisset och sen hålla mig i typ 4 timmar utan att dricka så mycket och testa med det kisset. Inget av dom testen du lagt upp är positiva men du kanske missade stegringen. När testet är positivt så släpper ägget inom 12-48 timmar sägs det. För mig släppte det c:a 12 timmar efter positivt test, fick sån hemsk värk och när den är över så har ägget släppt.
  • Jess86
    Fairytale01 skrev 2012-07-02 22:15:11 följande:
    Hej! Igår lade jag upp ett test på BIM -8, om någon minns. Ikväll fick jag detta, på BIM -7 och ÄL+8. Hur kan det synas så tydligt? Är jag helt flängd i huvudet? Är det ett plus? Jag kan inte ens tro det!

Isåfall tack till tempning säger jag också samt till Bisolvon!
    Grattis! Ett digitalt skulle garanterat visa att du är gravid nu!
  • Jess86
    skumbanan skrev 2012-07-03 20:57:22 följande:
    Jess86: jag är gärna på tjocken ;) tänk vilken lycka. Och att slippa spola äggledarna i augusti... Tänk om det har gått ändå :)

Jag tror det är din tur nu! Har du många billiga tester hemma? Tagit något ikväll?
    Jag hängde i denna tråd i fem månader innan jag plussade och imorrn går jag in i vecka 17 och känner små buffar där inifrån Baby 
  • Jess86
    skumbanan skrev 2012-07-03 21:28:25 följande:
    Jess: vad härligt!! Å små buffar. Avis :) när är bf? Tog ett ikväll svagt streck som blev starkare när det torkat. Ska ta ett imorgon på morgonen igen :)
    Spännande, ska kolla här imorrn då!
    BF är den 18 december Glad
    Så här såg det ut när jag plussade på ÄL+12 (12 dagar efter positivt ÄL-test) testade inget innan det den månaden. Det var den 9 april.

Så här ser jag ut nu! Andra barnet dock, så här stor var jag inte med första Tungan ute

• Jess86
    Trixxy skrev 2012-07-03 21:33:08 följande:
    Hur ser ett positivt äl-test ut från testlagret?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester