• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mammelie: Ja då får vi se om några dagar vad ni ställt till med då :D

• Jess86

Mammelie: Låter som en plan! Min minifräs sparkar för fullt i magen nu, är i vecka 19 på onsdag så tiden har gått rätt fort!

• Jess86
    Loppan8604 skrev 2012-07-23 23:08:27 följande:
    Ni som e gravida här inne har ni fått någon form av spänningar i livmodern efter sex?? Känns lite ömt om de blir för djupt under själva akten men nu efter så spänner de. Inte alls som mensverk utan mer som om den späns inte krampar?!

Ligamenten troligtvis Glad
  • Jess86
    Loppan8604 skrev 2012-07-23 23:17:51 följande:

Oj tror inte ja va helt tydlig, sorry... E inte gravid än va ja vet. Positivt äl test i fredags, ömma bröstvårtor sedan igår å nu detta. Tänkte att någon av er andra känt samma tidigt i era graviditeter?? Drar emellanåt i höger sida å ner mot ljumsken. Specielt på kvällen! Men kan man känna sådant så tidigt??
    Jaha, trodde du var gravid! Men jag hade lite såna känningar när jag väntade sonen, ont i livmodertappen om han stötte mot och så och sen öm efteråt Glad
  • Jess86

Kommer ni ihåg mig?! Plussade här den 9 april efter att ha hängt här i några månader Glad

Idag var vi på RUL och vi väntar en frisk bebis som troligtvis är en flicka! Baby 

• Jess86

Blåhimmel: Testet ser inte klart ut, som att urinen fortfarande sveper förbi. Hur länge väntade du med att fota testet?

• Jess86

Det ser ut som ett svagt plus, såg det likadant ut efter typ fem-tio minuter?

• Jess86

Ser lovande ut då enligt mig men jag skulle inte ropa hej än, testa imorrn eller på söndag igen :)

• Jess86

Måste bara få ur mig en sak som jag har stört mig på länge i denna tråd; Varför har många så hiskeligt lortiga naglar?! När ni lägger upp bilder på test som ni håller i och det ser vrålsnuskigt ut! Ohygieniskt, skaffa nagelborste!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester