• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ägget kan släppa redan 12 timmar efter positivt ÄL-test, så är det för mig.

• Jess86

Trixxy: Vi hade sex dagen innan, dagen för och dagen efter positivt ÄL-test denna gång och jag blev gravid :) Gör det som känns bäst!

• Jess86

Trixxy: Lyssna på din kropp då, är du kåt så är det kroppens sätt att be om säd haha! Jag var också kåt som fan när denna bebis blev till :)

• Jess86

Trixxy: Då är det dags att förföra mannen idag, jag hade inte väntat :)

• Jess86

Ja jag tror på att det är säkrare att garantera att det finns stark sperma därinne, även om satsen blir lite mindre så innehåller den ju fortfarande miljontals spermier! Och så kör ni imorrn med :)

• Jess86

Trixxy: Visa stickan för din sambo ändå och säg att du visst har äl senare än du tidigare trott, och att det var tur att du bestämde dig för att testa såna! Då kanske han blir mer sugen, om har är väldigt sugen på att pricka rätt?

• Jess86

Jennass: Håll dig från att kissa typ 3-4 timmar och drick inte massor. Lycka till!

• Jess86

Gummsan: Säger dom att det är en pojke kan du lita på det, dom vet vad dom gör :) Det är värre om man får höra flicka för då kan det ju vara så att pung och penis gömmer sig men ser man ett paket, ja då är det ju en gosse :) Knasten: Hejja hejja, om några dagar ska du ha ett plus har jag bestämt! :D

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester