• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Chokos skrev 2018-06-10 19:55:06 följande:

Jag tror du tittar på fel ställe.

Är kontrollstrecket på det gula? Jag är inte bekant med testet, så isåfall ser det mycket bra ut
  • Daphodil
    Chokos skrev 2018-06-10 20:23:46 följande:

Nej både teststreck och kontrollstreck är på det vita.

Då ser jag inget, tyvärr!
  • Daphodil
    Felicia1022 skrev 2018-06-10 20:42:58 följande:

Ingen som ser det jag ser?

Fick inte nån respons senast jag la upp :)

BIM -3

Jag ser ett svagt streck i alla vinklar, är det ännu tydligare irl?
  • Daphodil
    Emsopemso skrev 2018-06-11 21:07:44 följande:

Hjälp.. börjar ana att jag är knäpp. Alltså.. stirrat på stickan i 2 timmar. Önskar inget hellre. Men detta beteende är ju inte sunt! :0 ser någon annan något? Plz help a sistah! ._.

Japp, tydligt ju! Ta nytt imorrn så kommer det vara starkare :)
  • Daphodil
    Jagerika skrev 2018-06-12 16:29:07 följande:

Bim-5 , anar en skugga men känns som jag lurar mig själv! Beställt nya tester så ska ta igen om några dagar! Va ärliga :) ( skitsvårt att få med på bild så nära)

Ser inget, men vet också att svaga test syns superdåligt vid uppladdning här. Hoppas det blir tydligare om några dagar!
  • Daphodil

Deppigt! Fjärde dagen med supersvaga streck, blir bra svagare för varje dag. Bim-2. Helt uteslutet att det blev något denna månad. Fattar varför man rekommenderas testa först på BIM, så man slipper få upp hoppet av s.k. kemisk graviditet!

• Daphodil
    Chokos skrev 2018-06-12 18:44:03 följande:

Usch vad jobbigt. Tror jag är i samma sits. Har du testat digitalt, eller tempar du?

Nä, jag överväger ta ett digitalt på fredag, men i den här takten kommer stickorna vara negativa då :/ Suck!

Trist att det är likadant för dig. När har du BIM? Har du kollat digitalt?
  • Daphodil
    Axe skrev 2018-06-12 18:25:28 följande:

Det understaigår kväll. det övre i morse. när testet torkat helt blev teststrecket väldigt svagt men syns iofs ännu. men det är väl vanligt medans spök på rfsu?

Jag ser på nedersta! Men det ser ut att sitta för långt ut, men det kanske är vinkeln?
  • Daphodil
    Chokos skrev 2018-06-12 19:03:05 följande:

Jag har BIM idag eller imorrn. Fått supersvagt positiva i två dagar som inte ökat. Helt blankt på RFSU men positivt på digitala.

Men så skumt! Tog du det digitala idag? Jag har letat solskenshistorier och hittat folk som haft svaga streck flera dagar för att sen plussa starkt, så än är inte hoppet ute. Det bästa vore väl att ha is i magen och ta nytt test om en vecka, men jag kommer inte klara det hehe
  • Daphodil
    Chokos skrev 2018-06-13 12:05:39 följande:

Bra att du väntar med att testa. Jag fick negativt igen nu på BIM+2 så tidigt missfall på g

Vad synd, jag höll tummarna så. :( Vi är nog i samma sits, inte för att det tröstar... Hoppas på plus nästa månad, det sägs ju kunna gå lätt efter
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester