Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag tror du tittar på fel ställe.
Jag tror du tittar på fel ställe.
Nej både teststreck och kontrollstreck är på det vita.
Ingen som ser det jag ser?
Fick inte nån respons senast jag la upp :)
BIM -3
Hjälp.. börjar ana att jag är knäpp. Alltså.. stirrat på stickan i 2 timmar. Önskar inget hellre. Men detta beteende är ju inte sunt! :0 ser någon annan något? Plz help a sistah! ._.
Bim-5 , anar en skugga men känns som jag lurar mig själv! Beställt nya tester så ska ta igen om några dagar! Va ärliga :) ( skitsvårt att få med på bild så nära)
Deppigt! Fjärde dagen med supersvaga streck, blir bra svagare för varje dag. Bim-2. Helt uteslutet att det blev något denna månad. Fattar varför man rekommenderas testa först på BIM, så man slipper få upp hoppet av s.k. kemisk graviditet!
Usch vad jobbigt. Tror jag är i samma sits. Har du testat digitalt, eller tempar du?
Det understaigår kväll. det övre i morse. när testet torkat helt blev teststrecket väldigt svagt men syns iofs ännu. men det är väl vanligt medans spök på rfsu?
Jag har BIM idag eller imorrn. Fått supersvagt positiva i två dagar som inte ökat. Helt blankt på RFSU men positivt på digitala.
Bra att du väntar med att testa. Jag fick negativt igen nu på BIM+2 så tidigt missfall på g