• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

CriisseObst skrev 2023-11-06 15:51:19 följande:

Vad tror ni? Strecket syns mer irl och är rosa. Bim - 5 så ännu tidigt

Just de där röda testen verkar vara kända för falska supersvaga streck.. därför svårt. Men kan absolut vara något tidigt. 
  • Daphodil
    Anko skrev 2023-11-06 21:00:24 följande:
    Mitt ser ut såhär, har alla ? tecken ? jag haft tidigare? tog TVÅ digitala som var negativa. 
    Ser positivt ut.. men om bilden är trixad med ljus och skärpa får det tas med en nypa salt!
  • Daphodil
    mimsan30 skrev 2024-02-12 18:28:51 följande:

När jag tog bild med blixten på så tyckte jag man kunde ana lite färg, men det är verkligen så svårt att säga!

Här med blixt

Japp får du två test där man anar streck skulle jag säga grattis!
  • Daphodil
    SolPersikan skrev 2024-03-12 08:10:00 följande:

Samma idag, ingenting under avläsningstiden men efter ytterligare 5 min ser jag en skugga som ändå har färg och inte är grå. 

Positivt. Mina positiva började alltid som enbart positiva efter avläsningstiden, så tror verkligen detta är en graviditet. 
  • Daphodil
    Embarazada skrev 2024-04-09 08:49:00 följande:

Vad tror ni om detta? Jag har försökt fota i lika olika ljus då jag vet att FL sabbar kvalitén väldigt mycket.

Jag tog två olika test, de rosa mäter från 10 och den andra 25.

Tror på detta!
  • Daphodil
    lalalovee skrev 2024-04-10 10:05:09 följande:

Bim -1, inte morgonurin. Borde väl vara starkare om det är ngt men med dottern plussade jag inte förens bim+8-9 typ. Spänner i brösten och lätt illamående. 

Ser blankt ut för mig tyvärr 
  • Daphodil
    Theresesundstrom skrev 2024-05-13 10:13:34 följande:

Tack snälla ni som svarat! Så himla fint av er! Om jag har förstått det rätt så är det ändå ingen idé att hoppas på för mycket innan BIM? Så man får gå på nålar några dagar till. 

Jo det där kan du lita på. Stort grattis!
  • Daphodil
    Bambino18 skrev 2024-08-28 08:07:18 följande:
    är detta sant?? kan man plussa 9+äl???
    Ja det är möjligt, grattis!
  • Daphodil
    Anonym (Flofi) skrev 2024-08-22 20:10:36 följande:
    Hjälp. Jag har alla gravidsymtom. Har nuvaring men misstänker starkt att jag ändå blivit gravid. Ser ni något på testet? Jag ska ha ?mens? om 5 dagar..
    Detta är negativt ut för mig
  • Daphodil
    Anonym (Nervööööös) skrev 2024-08-23 12:33:04 följande:

Hej gott folk. 
    Längesen jag var aktiv här men hoppas på hjälp. Testar med fertilitetsmonto och fick idag ?inte gravid? på BIM - 3 vilket är första dagen man kan testa med graviditetstest i monitorn. 

Hade dock ett RFSU testa tidigt hemma så testade nu efte rjag håller mig i 3 h och ej druckit. Vad tror ni? Är det ett spöckstrwck? Har hört att andra fått det med dessa test. 

Monitorn testar från 25 hcg och testa tidigt från 10 hcg.

Helt klart positivt!
  • Daphodil
    Hawaiipizza skrev 2024-08-29 19:46:59 följande:

Hej allihopa! Jag har försökt bli gravid i över 1.5 år nu och jag är just nu på äl+9 om jag ska gå efter flo appen. Har tyvärr inte tagit ÄL test denna månad för att jag inte har velat känna den stressen. 

Hur som helst. Tog ett rfsu testa tidigt och undrar om ni ser något? 

Tacksam för hjälp att tyda ❤️

Absolut positivt! Grattis!
  • Daphodil
    Anonym (Undrarmycket) skrev 2024-09-05 21:35:21 följande:
    Här är det som menas.
    Jag tror definitivt du är gravid men man skulle vilja se att testen blir starkare :)
  • Daphodil
    GladBanan skrev 2024-11-10 20:05:01 följande:

Förstår ingenting av min kropp nu. Vi försöker få bebis nr 3 och fick ett tidigt missfall i somras, min cykel brukar vara mkt punktlig runt 27-28 dagar och jag är nu på cykeldag 31. 

Har känt igen gravsymptom senast dagarna med ilande bröst (som när mjölk rinner till), börjat böla för ingenting och svullen mage. Tog ett ica-test i morse som ev har en svag skugga, men under dagen har jag haft brunaktig spotting. 

Vad tror ni?

Positivt test! Sen är spotting ett observandum, hoppas det inte blir något mer. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester