Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Antar att jag bara ser rester av vart strecket skulle ha varit om de va positivt?
Antar att jag bara ser rester av vart strecket skulle ha varit om de va positivt?
Det här måste ju va felande? Brukar vara så nöjd med testlagret men nu har flera test antingen haft bara konturer av teststreck, varit hål i mitt i strecket eller blivit såhär.. så less man blir
Jaså? Ja jag är skeptisk just för att alla andra test också blivit så konstiga, massa märken i testen osv.. haha! Bim är på tisdag tror jag. Vet att det är äl+9 idag iaf..
Hejsan! Startade precis en tråd om detta men såg att denna tråd är inriktat på ämnet. Vad tror ni om detta test? Teststrecket är smalare än kontrollstrecket. Kan det ändå vara positivt? Jag ska åka och köpa ett digitalt för att vara säker men vill gärna veta vad ni tror.
Tack för hjälpen! Känns overkligt. Fick barn i oktober och har inte fått tillbaka mensen. Vi hade en önskan om barn tätt men också en liten rädsla för hur det ska bli. Jag plussade detta datum förra året också!
Togs idag på BIM med eftermiddagsurin, lyckades inte hålla mig mer än två timmar. Ska iväg hela dagen imorgon och har ingen möjlighet till test. Vad tror ni? Visst syns det nåt? Spök?
Ja, det har du helt rätt i. Känt mig så konstig i kroppen bara, därav det tidiga testet :)
Här har du en bild på den separat
Ska se, Tog ett nytt test nu på morgonen, beräknad att få mens idag: