• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • BebisVagga

sticker lite i nedre delen av magen o e kissnödig ofta..

men nu ska jag iaf inte testa förrens fredag morgon...

• Helenmedh
    Helenmedh skrev 2011-10-26 19:27:12 följande:
    Alltså vad är detta för streck?! Det kom upp efter typ fem min. Stannade 5 min och sen bara puts väck borta! Jättekonstigt :-S Syns jäääääääääääättesvagt och smalt om man håller en lampa bakom...

Ingen som vet eller fått liknande?
  • Ljushuvudet
    Helenmedh skrev 2011-10-26 19:45:54 följande:
    Ingen som vet eller fått liknande?
    Var med om att plusset försvann på ett cb men aldrig testlagret. Det ser ju positivt ut ditt test där men vad skumt att strecket försvann
  • alexander2011
    Alltså vad är detta för streck?! Det kom upp efter typ fem min. Stannade 5 min och sen bara puts väck borta! Jättekonstigt :-S Syns jäääääääääääättesvagt och smalt om man håller en lampa bakom...

jämför med mitt galleri, tycker abolut att det ser positivt ut. ta ett till test o se om det blir samma
  • Skrutt 83

Helenemedh: ditt test påminner om mitt tog nyss, har bara bilden i mobilen ska straxt ladda över så kan jag visa!

• Lövet22

Jag tycker det ser positivt ut, borde bli starkare om nån dag
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester