• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • BebisVagga

vad tror ni nu då?

blir mitt 4e svaga plus
  • Helenmedh

Tog ett till ändå... Precis samma sak hände! VARFÖR?! Kommer upp ett fint rosa streck och sen försvinner det?!

• Stinis83

Bebislängtan, grattis! Solklart och tydligt plus :) Du måste haft svårt att somna om! ;)

• bebislängtan80
    Stinis83 skrev 2011-10-26 22:06:00 följande:
    Bebislängtan, grattis! Solklart och tydligt plus :) Du måste haft svårt att somna om! ;)

Tack tack :)

Haha jaaa, vi sov inte många timmar den natten någon av oss!
  • Radioactiive
    bebislängtan80 skrev 2011-10-26 21:14:08 följande:

Hej alla experter här inne! =) Jag behöver HJÄLP. Vad tror ni om det här? Vi tog det här testet natten till idag, 26/10 - 11. Visst ser man ett streck där eller är det bara önsketänkande från vår sida? Det är ju så svagt. Idag är det 2 dagar innan beräknad mens så det kanske är för tidigt än att få ett starkt plus. Men visst ser ni också ett streck där?
    Grattis och lycka till :)
  • bebislängtan80
    Radioactiive skrev 2011-10-26 22:30:29 följande:
    Grattis och lycka till :)

Tack Radioactive.. Skrattande
  • Lillasyrran01

bebislängtan80: Jätte stort grattis!!!

• bebislängtan80
    Lillasyrran01 skrev 2011-10-26 22:44:15 följande:

bebislängtan80: Jätte stort grattis!!!

Jättestort TAAAACK.. =))
  • BebisVagga

mitt i allt jag tror jag e gravid igen lycka så går morfar o dör.. o det enda jag tänker på e hur dåligt barnbarn jag e som inte ens pratat med honom sen jag gifte mej i mars.....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester