• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lejoninna
    alexander2011 skrev 2011-10-29 23:22:16 följande:

jag vet inte avd jag ska tro. testet ser knepigt ut, några timmar senare ser det ut såhär. längst upp ser man färgrester som ser ut o vandrat ner i linjen?kan det göra så eller ska jag avvakta några dagar o ta ett nytt, kliar gott i fingrarna haha

Vänta tills i morrn bitti.. Cool Det ska jag iaf!
  • alexander2011
    Lejoninna skrev 2011-10-29 23:24:30 följande:

Vänta tills i morrn bitti.. Cool Det ska jag iaf!

hmmm vet inte om jag vågar. är rädd att det är en spökis :(
  • viochdu

Jag ser ett streck. Jag hade tagit ett nytt i morgon bitti... Och sen fortsatt tills mensen kommer att ta tester.. Jag har inget tålamod. så vet att jag själv kommer bli så när det är dax för mig att testa. speciellt om jag skulle få ett test med ett svagt streck.

• Lejoninna
    alexander2011 skrev 2011-10-29 23:26:19 följande:

hmmm vet inte om jag vågar. är rädd att det är en spökis :(

Ahh men då är vi i samma sits.. Vi får ta det som det kommer. Obestämd Liver går vidare på ett lr annat vis.
  • alexander2011
    Lejoninna skrev 2011-10-29 23:32:01 följande:

Ahh men då är vi i samma sits.. Vi får ta det som det kommer. Obestämd Liver går vidare på ett lr annat vis.

jodå det är bara att försöka igen :) spännande hiihi
  • alexander2011
    viochdu skrev 2011-10-29 23:29:20 följande:
    Jag ser ett streck. Jag hade tagit ett nytt i morgon bitti... Och sen fortsatt tills mensen kommer att ta tester.. Jag har inget tålamod. så vet att jag själv kommer bli så när det är dax för mig att testa. speciellt om jag skulle få ett test med ett svagt streck.
    jo men nu har jag inte så många stickor kvar. kanske borde beställa fler :)  jag tar nog ett till imorgon bitti men är det negativt så väntar jag en vecka till om jag klarar av det
  • alexander2011

sjukt att få lite färg på halva linjen...gahhh vad irriterande

• alexander2011

såhär ser det ut i ljuset. spännande o se om det e en spökis eller inte. kommer testa imorgon igen

• Marie-anne

hm jag vet ej som sagt vad jag ska tro, men oavsett vilket så har jag ej joxat med testet! sedan får ni tro vad ni vill! jag vet jag låter fånig, men jag gör ju inte narr av nån annan här, men jag ska ringa barnmorskan på vårdcentralen på måndag, och jag e lugn och sansad, men det e väl inte konstigt att man blir nervös?!

• Marie-anne

jag har en "cykel på exakt 25dagar ,men sedan juni har den varit sen 8dagar, sex dagar en vecka och nu två

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester