• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nikas skrev 2012-01-24 16:39:07 följande:
    Jag har ju en pepp-bild från vårt ul igår, jag är i vecka 12+5... men det gåååår ju inte via mobilen :/ sämst!!

Den lilla sög på tummen, hoppade runt, hade armar, händer, fingrar, ben, fötter, tår... hon visade två hjärnhalvor, fina hjärtat med kammare och allt, kissblåsan, näsa, mun.

Lycka!! Nu ska fler här uppleva detsamma och ni andra kommer ju dit, det är endast en tidsfråga!!
    men gud vad roligt, helt underbart! {#emotions_dlg.flower}
  • Hallonbilar
    Skrutt 83 skrev 2012-01-24 16:50:23 följande:
    Jennie och Pumann: ser väldigt lovande ut!! Håller tummarna!

Ser med spänning framemot att få se hur det går för er som äter borago nu, håller tummarna!

Här går det framåt, var på ul igår och såg en liten tuss med pickande hjärta! 7+4 idag enligt ul! *Lycka*
    men grattis! {#emotions_dlg.flower}, man blir ju så glad för eran skull 
  • Hallonbilar

då ger jag upp denna gång, bim +1 , blöder lite med , blir ju bara så less, har aldrig kännt symptom som med denna gång :(
  • Hallonbilar

ni får gärna trixa med min bild XD fast jag tror det är slöseri med tid Tungan ute inte klokt vad desperat man blir när man vill ngt mycket va? :)

grattis alla nyplussare jag har missat att gratta {#emotions_dlg.flower} 

• Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-01-25 13:09:04 följande:
    syns ju verkligen nåt iaf 
    tack {#emotions_dlg.flower} så blödning är ok, om man visar stegring?? blir ju lite nervös ändå, det är inte mkt alls men det har gått från ljusrosa till klarrött O_o
  • Hallonbilar
    Langtarmassa skrev 2012-01-25 13:15:32 följande:
    Min vän hade en liten blödning när mensen skulle ha kommit och tänkte då inte mer på det för hon tog för givet att det var mensen bara att den bråkade. Två veckor senare plussade hon fetingstarkt! :D
    åh, jag hoppas, tack för svaret, känner mig smått desperat haha, varje månad samma sak om och om igen , testar fasen för hundratals kr, sanslöst, fast man vet att OM man är gravid så är det gratis och oundvikligt om man har is i magen och bara väntar till efter bim, men vem har is i magen?? XD
  • Hallonbilar
    Langtarmassa skrev 2012-01-25 13:46:31 följande:
    Haha is i magen är oooomöjligt att ha! ;) Jag kan INTE förstå hur min vän kunde vänta tills 2 veckor EFTER bim med att testa FÖRSTA gången.. kanske ska gå i kurs hos henne ;)
    haha så sant, snacka om karaktär :)
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-01-25 14:43:20 följande:
    grrrr,inte kissat på 2 timmar..såååå kissig . slutar 15.15,ska köpa test sen hämta dottern sen hemma vid 4 och så ska jag KISSA!!!!!!!! och testa förstås
  • Hallonbilar
    zamba skrev 2012-01-26 04:41:17 följande:

hjälp.. vad ska man tro..????? :-S

Dettaa ar INTE morgonurin, jag hade precis vart pa toa nar posten kom men mina tester, lyckades klamma ut tillräckligt for att testa alla fall....
    Grattis, ser på båda gravtesten {#emotions_dlg.flower}
  • Hallonbilar
    Nelliepop skrev 2012-01-26 07:49:51 följande:
    God morgon tjejer!!!!

Idag är dagen D kommen. 09,45 är det dax för mitt vul.. Sovit så dåligt i natt. Så nervös.. Firade mannen nu i morse med frukost på sängen i alla fall.. Idag kan jag knappt gå,vet inte hur jag ska kunna lägga mig i en gyn stol.. Men men Gråter  
    Var inte nervös, klart det kommer gå bra! lycka till och uppdatera gärna när du kan och vill {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester