• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tack tjejer, jag har åltat och ältat, tom försökt se om jag gjort ngt fel, vilket jag inte har kommer de tidigt som fasen strax efter 7 ngngån är väl de flesta i morgonrock, han kommer på tisdag så då ska jag ta reda på hans namn, han sa det när han var här men jag kunde inte ta in det :/ känner mig faktiskt rädd om jag ska vara ärlig, men anmäla ska jag!!!!!!!

glömde tillägga att han frågade om jag var singel, och att det var synd jag som var så fin och vacker, blä och ush, man ska ju känna sig trygg hemma och det tog han bort, är så glad att ni är vakna och låter mig älta, har ingen att prata med <3 ni ska veta att det uppskattas och det gäller slemmis och de andra i andra tråden med. 

• Hallonbilar
    FemE skrev 2012-04-21 07:38:15 följande:
    Ger RFSU utslag senare än testlagrets? Finns bra RFSU i affären och det visar svagt tycker jag
    har bara hört men vet inte sökert men de har visst mindre färg i sig?
  • Hallonbilar

jag har haft ett par hemska veckor så grattis alla plussare om ni orkar visa bilder coh uppdatera mig vilka jag ska gratta när jag ser dem <3 blir så glad för eran skull, själv fick jag 13 plus tl rfsu och preg men alla var spök, mensen kom och neg efter det, så inga bebisar här p g, men nu är jag ok med det lämnade min särbo i går, han har de senaste v behandlat mig som skit och det tar jag inte! förtjänar bättre, mkt bättre alla kvinnor ska få respekt kärlek och ömhet, inte slag ignorans ingen beröring och verbal misshandel! kram igen vill jag be om ursäkt att jag varit MIA så länge men nu är jag tillbaks :) om det är ok, fast jag inte planerar barn längre?

• Hallonbilar
    EQ85 skrev 2012-04-21 07:44:55 följande:
    du har ingen som kan va hos dig på tisdag när han kommer??
    nej hade varit särbon då men oavsett hur illa till mods reperatören kan jag inte be särbon, han har skadat mig för allvarligt, jag kan bara inte ha han här men jag ska ringa en vän och höra hon bor visserligen i karlstad, sen vill jag, och tala om ifall jag gör fel, men mitt tänk är att han kanske är exemplarisk om jag har ngn där? hade ju tänkt vara trevlig be om namn och skriva upp vad han säger

• Hallonbilar
    EQ85 skrev 2012-04-21 07:47:12 följande:
    du gjorde rätt som lämnade din särbo. man ska vara lycklig och mannen ska komplettera en
    precis, redan när vi skilde oss kändes det fel fast jag var väl fast i önsketänkande, det har ju varit dåligt länge, vet att mini ifrågasatte mig, och det gjorde hon RÄTT i, för han har verkligen inte varit bra mot mig, menman är väl för blind mitt i det. märker ju bara nu vad lycklig jag är som bor ensam och det borde ju säga ngt :)
  • Hallonbilar
    MrsC74 skrev 2012-04-21 07:54:46 följande:
    Fast hallon. Du ska inte äns släppa in honom. Namnet kan du få ändå. Bara ringa firman och ta reda på. Sen ska ha naturligtvis anmälas.
    Hänger inte med här. Är det din särbo som skadat dig och därför kan ha inte vara där?
    ja mitt ex, har under tre fyra veckor gjort allt för att knäcka mig, han har det svårt nu arbetslös och kommer inte klara ekonomin denna månad eller tills han får jobb, men det ursäktar inte att han totalt kallar mig det värsta man kan tänka sig buttar på mig, gallskriker åt mig ect, ändå har jag sagt att jag ska hjälpa hantills det ordnar sid med jobb, jag får ju både bb obh bostadstillägg, så jag fattar inte, sakerna han säger till mig kan jag inte ens upprepa, alla skulle skrika lämna skiten, men det har jag redan gjort nu :)

han var helt underbar i början visst lite kall svårt att prata känslor mmm, men jag fick beröring och höra att han älskar mig och så, hjälpsam hemma mm, men sen dessa v tillbaks är han som förbytt, förbytt till ett elakt troll som tydligen känner att han mår bättre av att totalt knäcka mig,

ursäkta igen för min stavning 
  • Hallonbilar

tillägg* han ser bara sig själv inte mina känslor alls i det här, jag har försökt förklara att vi är ju 2 vi ska ju hjälpa varandra men oavsett vad jag säger är han ett elakt troll, glad att komma i från han faktiskt, för den här sidan har jag aldrig sett och i går blev jag uppriktigt sagt rädd för han,

• Hallonbilar
    FemE skrev 2012-04-21 08:02:18 följande:
    För det på RFSU jag tig idag är supersvagt men på testlagrets jag tog igår syns det. Vilket ska jag lita på
    har du bilder, jag har strecköga :)

• Hallonbilar
    MrsC74 skrev 2012-04-21 08:04:57 följande:
    Hallon: starkt gjort av dig att lämna honom. Är han pappa till ditt barn?
    ja till 2 bio samt att han faktiskt tagit min 16åring vv fast han inte är hans far, 16 åringens pappa är inte i bilden
  • Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-04-21 08:06:09 följande:
    ja till 2 bio samt att han faktiskt tagit min 16åring vv fast han inte är hans far, 16 åringens pappa är inte i bilden
    så bra pappa är han jag är inte orolig för det, och jag kommer ju träffa barnen ofta ofta även under hans v men då får 16 åringen ta med dom <3
  • Hallonbilar
    FemE skrev 2012-04-21 08:09:05 följande:
    Översta från idag (RFSU och understa igår testlagret)

på båda jag ser på dem, vågar inte säga grattis än, eftersom jag varit borta vet jag inte din bim, men köp digitalt, ser onekeligen positivt ut <3 
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-04-21 08:08:55 följande:
    Hallon: herregud! Anmäl skiten, han har inget rätt alls att ens titta åt ditt håll! Ska inte röra dig och inte röka i ditt hem!! Obehaglig!!

Kan du inte be nån va hos dig nästa gång han kommer. Eller ringa hyresvärden och höra om de vet namnet/företaget!? Det måste ju finnas papper på jobben de gör?
    ska försöka få hit min vän men hon bor i karlstad sen tänkte jag, kanske fel att vara själv ta namnet och ha sinnes närvaro att skriva upp vad han gör/säger sen ringa dom, det är inte heller ett företag utan de jobbar för hb, jag ska dock ringa dem på måndag och fråga vilka som var här i går och nämna det, kanske bättre, så kommer ngn annan på tisdag, tack knasten, tänkte inte ens så långt varför chanca och vänta till tis när jag kan få en ny om jag ringer måndag, tack :)
  • Hallonbilar
    MrsC74 skrev 2012-04-21 08:09:19 följande:
    Vad skönt att det fungerar med barnen i alla fall. Kram till dig och som sagt släpp inte in den där mannen igen.
    nej det ska jag inte knasten fick mig tänka klart, är ju fortf lite chockad, han kommer inte hit igen!!!!!!!
  • Hallonbilar
    EQ85 skrev 2012-04-21 08:15:48 följande:

du kan nog köpa ett digitalt det där är plus
    vad kul, vad glad jag blir!! har ni försökt länge? grattis gumman 
  • Hallonbilar
    FemE skrev 2012-04-21 08:16:53 följande:

Är på bim -2 nu. Hade en ofostrig graviditet i september.. Så är ju relativt tidigt ändå.
    Sen kanske man inte ska jämföra test från 2 olika märken.

Men på testlagrets är det positivt.. :)

jag tror du lyckats denna gång, ser ju jättefint ut, ut med dig nu och skaffa digitalt XD
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-04-21 08:28:55 följande:
    hallonbilar .. hur går det ? va du gravid eller??
    nej trots typ 13 olika tester 10 tl 1 preg och 3 rfsu testa tidigt, oj det blir 15, jag har testat efter mensen med för den var skum, har nu 3 svaga med tl som bara syns genom lampa 
  • Hallonbilar
    Binegar skrev 2012-05-31 09:58:44 följande:
    Åh herregud. Vad hette medicinen som skulle reducera flödet vid mens? Det går ju nästan att jämföra med MF!
    Cyklo-F
  • Hallonbilar
    nyago skrev 2012-05-31 10:53:28 följande:
    Ni som är "experter" på test Flört vet ni hur vanligt det är att få sk "spökstreck" på cb's vanliga tester? Tog ett test för någon dag sen och fick ett ljust, men klart synligt, tunt streck. Det satt inte helt i mitten utan åt vänster, alltså konturen där strecket skulle börja synas. Blev synligt på det här sättet redan efter någon minut och efter en timme (vet att man inte ska avläsa då) när det torkat var det väldigt tydligt blått, men fortfarande lika smalt. Man brukar ju säga att ett streck är ett streck men hur är det med cb egentligen?
    deras spökisar brukar tyvärr vara så, ska kolla om jag hittar en bild så kan du jämföra :/
  • Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-05-31 10:57:33 följande:
    deras spökisar brukar tyvärr vara så, ska kolla om jag hittar en bild så kan du jämföra :/
    typ som detta?

• Hallonbilar
    nyago skrev 2012-05-31 11:01:42 följande:
    Ja, ganska precis som det. Mitt var nog lite ljusare bara. Fattar inte varför cb, som är de dyraste testerna ska luras på det här sättet?
    Ja, det är sanslöst :/ har själv fått massa sådana där skitresultat, efter ett par ggr ratade jag cb helt och höll mig till testlagrets :) får fasen nästan 15 st, eller vad det nu blir i pris för ett cb, men det är ju inte klokt att cb ska vara *sämst* på marknaden :/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester