• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-01-26 17:03:16 följande:
    fyy mens!! håll dig borta!!!!
    +1 :)
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-01-26 17:02:56 följande:
    nellie : lkämna inte!! absolut är vi jätteglada att du stannar :D
    nickar!
  • Hallonbilar
    NeLe skrev 2012-01-26 18:50:43 följande:
    Har ansökt om medlemskap
    jag med :) och neeej nellie inte gå!!!! 
  • Hallonbilar
    sasa88 skrev 2012-01-27 13:42:27 följande:
    ingen mens i sikte men dock en massa grav symptomer =) ska försöka testa ikväll med ett grav test =)
    hoppas, hoppas!
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-01-27 13:48:06 följande:
    halva dagen gått och ingen mens i sikte här heller!!
  • Hallonbilar
    LuPeRo skrev 2012-01-27 13:48:14 följande:
    Jag funderade på att beställa från Testlagret idag (får dom på måndag) och kanske köpa 1 eller 2 CB i helgen. Men med tanke på vilka resultat som dykt upp med dom kanske jag ska ta något annat. Eller?
    CB is the devil!!! jao inte när man är tokpositiv då, men gud vad jag hatar deras spökisar, testlagret är tusan bäst IMO 
  • Hallonbilar
    LuPeRo skrev 2012-01-27 15:25:09 följande:
    Hallonbilar; Skär äkta djävulskap alltså *check* Då avvaktar vi med dom!
    RFSU då? Eller ACO Preg?
    Jag håller med om att Testlagrets är bäst men tyvärr har jag glömt att beställa så nu lär jag inte få dom förrän på tisdag och tja, man kan bara inte hålla sig ifrån att testa så länge
    Så jag får skicka ut sambon ikväll när sonen somnat att inhandla de test han kan hitta. Tror det finns RFSU på Statoil och Coop... 
    njoe, jag är nog en tvättäkta testlagrets..err..junkie haha, men fråga om de andra testerna så är det iaf för mig bara cb som spökar för mig, och nej, tisdag? är du galen kvinna, haha jag vill tom testa innan äl XD ...och jag tänker inte skämmas...för mycket för det heller Tungan ute
  • Hallonbilar
    NeLe skrev 2012-01-27 17:41:55 följande:
    Åh okej då behöver jag inte oroa mig med andra ord?
    nej nej, hade samma sak med alla barnen, helt obehagligt normalt :)
  • Hallonbilar
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-27 16:08:08 följande:
    Swea - Har du fått någon mens än? Testat?
    Whoeix - Jag hoppas för allt världen att det INTE är ett MF. Tänker på dig! Hjärta

Ser mycket bra ut, grattis! Flört

håller med, men det är ju inte kört, stegringen kan ju variera och allt beror ju på koncentrationen och allt, stressa inte upp dig för mycket. Det är säkert fint med bebisen, håller alla tummar och tår!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester