• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mamitaabell skrev 2020-06-16 15:05:46 följande:

5 dagar kvar till mens, vad tror ni?

Jag tror tyvärr detta är ett torkstreck
  • Daphodil
    Elina22 skrev 2020-06-18 06:43:18 följande:

Nu har jag verkligen blivit testblind. Är på äl 9/10, vad tror ni? Det är ett testa tidigt test

Positivt!
  • Daphodil
    Jonnis skrev 2020-06-18 15:24:17 följande:

Blää hade hoppats på plus till midsommar men tycker mig se något väldigt svagt. Detta är taget för en stund sen BIM-4, hade kissat en timme innan. Kunde inte hålla mig. :(

Är det värt att ta ett nytt på morgonen imorgon eller ska jag vänta några dagar?

Det är ju en skugga där. Vet inget om det märket och ev spökstreck, men definitivt värt ta nytt test imorgon!
  • Daphodil
    Novalace skrev 2020-06-19 13:43:09 följande:

Har gått lite över bim, tog ett test för att min mens varade i ca 8 timmar och sedan försvann och bestod bara av bruna flytningar. Skulle dricka ikväll så tog ett test för säkerhetensskull. Jag vet inte om jag ser i syne, har 6 MA bakom mig. Tack på förhand ??

Ser tyvärr negativt ut...
  • Daphodil

Grattis alla plussare! Är lite avis trots att jag har en spädis hemma och inte vill ha en till just nu... Men avundas lyckan i att få sitt efterlängtade plus

• Daphodil
    Joanna3210 skrev 2020-06-22 21:16:44 följande:

Jag tog dessa två test idag - tycker jag ser två super svaga sträck på båda men tar det som spök då jag är bim -6 idag - känns mig konstig så ville testa ändå.

Är det någon som har erfarenhet av dessa tester? Brukar dom be ?spök? lloyds early & predictor early

Ser också och tror positivt
  • Daphodil
    Novalace skrev 2020-06-24 11:45:17 följande:

Morgonens test, enda jag har gjort är att lägga på filter för att kunna se tydligare. Vad tror ni?

Redigerade bilder är svåra att tolka. Prova ett original istället
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester