• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

eaem skrev 2020-06-24 12:24:23 följande:

Hej! I morse kissade jag på ett graviditetstest från Kronans Apotek, direkt när jag vaknat. Sedan råkade jag glömma bort det.... och när jag ca 30 minuter senare kollade syntes ett svagt streck. Men har ju ingen aning om ifall strecket kom inom testets giltighetstid på 10 min eller EFTER 10 minuter. Kan tillägga att jag är på BIM-3. Vad tror ni?

Oj ser nu så otydliga bilderna blir här på FL. Men det syns verkligen ett streck i verkligheten/på mobilen.

Jag har aldrig fått fram streck efter tiden om jag inte varit gravid, så jag skulle säga positivt. Med förbehåll för att jag inte har använt det där märket.
  • Daphodil
    Nathaliextnf skrev 2020-06-25 21:02:31 följande:

Vad tror ni om detta? Hade missfall på morsdag. Har testat negativt efter. Idag testade jag mig, tror de är äl+13 Ser ni ett svaaagt streck?

Missfall är alltid tungt, men extra tufft att få på mors dag. <3 Jag ser ett svagt streck och hoppas det är äkta.
  • Daphodil
    Finlandar skrev 2020-06-26 06:13:44 följande:

Hej igen alla fina! :) Ser ni något nu eller är det (fortfarande) bara jag? 4 dagar kvar till bm.

Positivt!
  • Daphodil
    milor skrev 2020-06-26 10:34:31 följande:

Behöver hjälp här för jag är så förvirrad! Den här bilden togs igår på BIM+1. När jag testade imorse (BIM+2) så såg det svagare ut, se nedan. Vad säger ni? Borde det inte visa starkare nu? Min temp började stiga dagen innan BIM och fortsätter stiga men strecken är så otroligt svaga och nu är jag ju förbi BIM.

Positivt, men jag skulle tyvärr tro att det inte gick vägen Hoppas givetvis att jag har fel och att de blir starkare.
  • Daphodil
    Villvaraanonym98 skrev 2020-06-26 11:11:20 följande:

Okej hjälp snabbt!

Har såna symtom, mår illa så jag skulle behöva spy hela tiden, ont i rygg och mage, ömma bröst, har inte kunnat sova på flera nätter. Killen klarade inte av att sova bredvid mig inatt pga att jag enligt honom är kokhet.

BIM-4 enl. App men oklart när mensen ska komma?

Testade negativt, ?icke gravid? med clear blue digitalt imorse.

Tog nu denna sticka, oredigerad.

Vad säger ni?

Jag tror något kan vara på g, men är inte helt säker. Börjat tappa testblicken! Imorrn borde du ha svaret.
  • Daphodil
    dudetten skrev 2020-06-28 12:30:30 följande:

Mitt test från BIM -6 och BIM -4. Okej ökning eller? :)

Det tycker jag verkligen.
  • Daphodil
    Gulkotte skrev 2020-06-28 11:36:54 följande:

Hmm.. starkt ältest 6 dagar efter äl.. vad beror det på?

Troligtvis inget särskilt. Äl-test verrks6r vara usla prediktorer för graviditet.
  • Daphodil
    SofieKristin skrev 2020-07-01 07:37:23 följande:

Nån som fått spökstreck på RFSU? (Vanliga, ej testa tidigt)

Ser inget på testet, men RFSU är tydligen kända för att ge spökstreck.
  • Daphodil
    Wimmie skrev 2020-07-02 07:04:07 följande:

Fler bilder (lite olika ljus i badrummet). Men visst är det väl en skugga?har försökt och längtat så länge att jag faktiskt börjat ?ge upp? Är typ BM -4 är rätt säker på att jag hade ÄL på midsommarafton (kändes så)... Hade två missfall i höstas så jag vågar liksom inte tro något...

Garanterat positivt! Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester