• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

AmIAlone skrev 2020-07-02 11:48:26 följande:

ÄL+11

Graviditetskollens test

Vad tror ni? Någon som fått spökstreck på dessa?

Har god erfarenhet av graviditetskollen och får tyvärr säga att dessa är negativa. Hoppas på nästa gång!
  • Daphodil
    Eveelina89 skrev 2020-07-03 17:59:29 följande:

När jag kollar på testen nu så blänker det där teststrecket ska vara men inget mer. Syns inte på bild : /

Kan du ta en till? Jag skulle tyvärr tro att det är negativt, aldrig varit med om att plus försvinner med det märket.
  • Daphodil
    Gulkotte skrev 2020-07-04 14:24:05 följande:

Va tror ni?

Jag tror tyvärr inte att du är gravid, det borde ha visat sig nu. Jag vet hur tungt det är, men hoppas på fint plus nästa försök!
  • Daphodil
    Mikkans skrev 2020-07-04 15:10:59 följande:

Ingen?:)

Jag skulle gissa positivt, men kan inget om ovitrelle.
  • Daphodil
    Calathea92 skrev 2020-07-06 08:31:12 följande:

Positivt eller negativt? Är på äl +10.

Positivt!
  • Daphodil
    chariots skrev 2020-07-06 08:47:14 följande:

Tjejer!

Tog ett RFSU sticka och ett clearblue digitalt i samma morgonkiss idag, digitalt visar gravid medan stickan nästintill är blank.. hur tolkar jag detta??

Jag skulle lita på det digitala - grattis!
  • Daphodil
    Mikaelamini skrev 2020-07-06 07:25:00 följande:

Hur skulle ni tolka detta? Tagit flera tidigare som inte visat NÅGOT. Är på bim idag tror jag. (Lite oregelbunden pga amning)

Skulle tolka detta negativt tyvärr
  • Daphodil
    Bellebella skrev 2020-07-06 12:24:41 följande:

Positivt? Tog detta på morgonurin BIM+2

Tog ett Clearblue Early detection nyss som visade minus... tycker mig se ett streck på RFSU. Vad säger ni?

Svårt. Anar något, men det verkar svagt för att vara efter BIM. RFSU ger ju tydligen spökstreck, så jag skulle tyvärr tro på negativt.
  • Daphodil
    Undrandee skrev 2020-07-06 16:11:15 följande:

Ingen aning om BIM eller äl, men visst ska jag tolka det som positivt?

Helt klart! Grattis om det är det du vill!
  • Daphodil
    Rebeccajo skrev 2020-07-07 19:10:56 följande:

Kan ni se något? Har bim om ca 6 dagar. Lite tidigt att testa kanske men kan inte hålla mig..

Positivt!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester