• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-05-28 14:58:14 följande:
    Helen:
    Det ser väldigt tunt och grått ut. Skulle testat med något annat...
    Jo.. Läst en del om just rfsu och dom flesta gillade inte testerna.. Men men.. Jag får väl pallra mig iväg och köpa nåt annat :P
  • Helenmedh
    Inelg skrev 2012-05-28 14:59:55 följande:
    Helenemedh.
    Ser ju pos ut. Är det innan tiden?
    Testa med digitalt!
    Ja.. Man ska läsa av mellan 5-30 min och det är efter ca 15 min.. Man vågar ju inte riktigt hoppas, testade senast med tl på bim-7 och då såg det ut såhär... Borde ju blivit starkare?

• Helenmedh
    Trixxy skrev 2012-05-28 15:05:53 följande:
    efter 10 minuter skall man inte titta på testet om det är testlagret
    Nej det är Rfsu testa tidigt.. Då är det fram till 30 min..
  • Helenmedh
    Inelg skrev 2012-05-28 15:05:58 följande:
    Helene:
    Ja det borde blivit starkare men vad är Fergie test kan läsa av på så lång tid?
    Har du vanliga testlagrets stickor? När hade du ÄL? Vilkens dag är du på?
    HAha fergie :P Rfsu testa tidigt,, Läst om folk som fått neg på dom och pos på andra.. Nej jag har slut på dom men jag la upp en bild här ovanför på testlagrets bim-7.. Jag är på bim idag, äl+14..
  • Helenmedh
    Trixxy skrev 2012-05-28 15:14:00 följande:
    ah förlåt, jag relaterade med bilden du hade i ditt inlägg som påminde om mina=)
    idag är mina test helt blanka...hur länge har du fått de där skuggorna?
    Ingen fara :) Det där är första skuggan för mig...
  • Helenmedh

Mensen kom med besked igår :( I JUni går vi inte på ett år av försökande med 10 månader aktivt försök (var gravid i 2 månader innan mf) så nu börjar vi utredning. Känslorna är många, rädsla, hopp, förtvivlan, lycka, oro, lugn.. You name it. Håller tummarna för er allihop här inne! Själv kommer jag nog inte vara sådär jätteaktiv bara för att inte  stressa upp mig själv. 

Kram på er! 

• Helenmedh

Tjejjer, jag ringde till testlagret igår och dom sa att dom hade MYCKET strul med sina tester nu med streck som kom upp fast man inte var gravid osv.. Jag tycker ni ska ringa och klaga, eller maila, så vi blir fler.. Jag fick iallafall test skickat till mig gratis som kompensation. Kommer dock inte våga testa före bim med tanke på alla spökisar.. 

• Helenmedh
    Meja2011 skrev 2012-06-16 14:20:30 följande:
    Ameh vad tusan!! Jag fick ju test som kompensation för mina tester som gav falska streck i april. Men dessa hade dem testat EXTRA noga:/ fan så lack jag blir
    Jo.. hon sa det till mig också (hon på tl alltså) men att dom fått startat en "egen" inkorg för alla klagomål :/ 
    Vet inte vad som är fel och LOTnummer har jag inte kvar eftersom jag kastat allt som hade med testen att göra.. Men såhär ska det ju inte få gå till, jag har beställt av dom sen vi började försöka, vilket är över ett år, och nu först, dom senaste 2-3 månader har jag börjat få spök på allihop.. Under mens, under äl, före mens och efter mens.. Litar inte ett dugg på TL längre... :/ 
  • Helenmedh

Alltså tjejjer, jag vill inte förstöra för er och era förhoppningar, men ha is imagen med tl.. Så här fick jag förra månaden och jag var inte gravid.....

• Helenmedh
    Elmiina skrev 2012-06-17 20:02:50 följande:
    Och där försvann mitt lilla hopp.. :(
    Men du... Det behöver ju inte vara så för dig? Jag vet precis hur det känns att få upp hoppet och sen är det inget. Som en käftsmäll.. Har nu försökt i ett år och ska börja utredning på tisdag.. Men somsagt, ha inte för höga förhoppningar när det kommer till testlagret.. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester