• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bäbiiiis skrev 2020-09-14 16:28:28 följande:

Det går knappt att fånga strecket på bild och jag gissar att det blir ännu sämre efter uppladdning men jag testar ändå. Så om ni nu lyckas se något - spökstreck eller gravid? Är på äl+9 eller 10.

Jag tror spökstreck men hoppas att jag har fel
  • Daphodil
    simmisimmi skrev 2020-09-14 14:42:08 följande:

Vad tror ni om detta? RD 8, tagit på eftermiddagen. Hoppas jag för mycket eller finns där något??

Positivt!
  • Daphodil
    Lindy skrev 2020-09-15 11:42:09 följande:

Få se om bilden fungerar... är 10 eller 11 dagar efter ägglossning.. köpt billigt test, är detta så kallat spökstreck?

Positivt!
  • Daphodil
    Bäbiiiis skrev 2020-09-15 07:41:45 följande:

Tack för svar. Jag testade i morse igen och fick ett lite starkare streck så nu är jag helt säker på att jag är gravid :)

Så kul, grattis!
  • Daphodil
    Isstormen skrev 2020-09-16 07:14:58 följande:

Ser någon något? Eller är de bara jag som blivit knäpp och ser i syne.. dock väldigt svagt och ännu svårare att Få på bild.

Jo, jag ser. Inte helt säker men tror positivt
  • Daphodil
    Lumas skrev 2020-09-18 07:58:44 följande:

Fick barn I mars och har ej fått mensen tillbaka, fick häeom dagen bara en "känsla" och tog ett test. Tycker mig skymta nåt extremt svagt men kan såklart vara ögonen som spelar ett spratt :p får ta ett till om några dagar och se om det är nåt men ja ni vet ju tjejer hur det är när man fått för sig nåt xD. Kram

Ser helt blankt ut för mig tyvärr
  • Daphodil

Jag tänker att diskussionen om hur tidigt man ska testa eller kan plussa är irrelevant för tråden. Här hjälper vi varann att tyda svaga streck!

• Daphodil
    Ella2018 skrev 2020-09-21 20:35:42 följande:

Hej! Jag tog ett test i lördags och min mens skulle ha kommit idag. Tog ett clearblue testa tidigt och där visade det ingenting! Sen tog jag en från rfsu dagen efter. Kissar på stickan, väntar 5 min, kollar och ser inget( granskar inte supernoga) . Sen kollar jag på testet efter 30-45 min(kommer ej ihåg) och ser detta.. vad tror ni? Står ju att man inte kan läsa av tester efter 30 min.. har inte testat idag, tänkte isåfall vänta till onsdag!

Väldigt svårt att få en bild man ser, men är ett supersvagt streck

Ser skuggan men tror tyvärr spök. Hoppas jag har fel!
  • Daphodil
    Sanna1986 skrev 2020-09-23 11:36:08 följande:

Någon som ser något?

Jo jag ser, och även om det inte är tveklöst positivt tycker jag att det ser hoppfullt ut
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester