• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jagerika skrev 2021-01-27 16:54:10 följande:

ÄL+9 ,försökt i 3 år!

Grattis!
  • Daphodil
    Lumas skrev 2021-01-28 09:09:08 följande:

Äl+9 nån som ser nåt?

Ja, tror detta är ett plus
  • Daphodil
    Älskadeunge18 skrev 2021-04-28 15:56:22 följande:

Brukar gravidkollens ge starka spök streck/falsk positiv? Fått det nu i 5 dagar, och inga andra märken visar positivt.. Har mejlat dom med bilder på test men inget svar ännu

De har en typ av svaga spökstreck, ja. Om dina streck inte ökar i styrka och andra märken säger negativt låter det som negativt.
  • Daphodil
    Lindam123 skrev 2021-04-29 09:04:18 följande:

Har väldigt svårt att avgöra om jag fått positivt eller inte. Jag kunde se en svag linje som sedan försvann. Vad tror ni? Jag har ingen aning om när jag hade ägglossning eftersom jag tar p-spruta men känner mig lite konstig.

Är bilden redigerad?

För mig har linjer som försvinner aldrig inneburit graviditet tyvärr.
  • Daphodil
    Älskadeunge18 skrev 2021-04-28 20:47:21 följande:

Detta e två olika tester, har fått dessa och svagare på vissa dagar i 5 dagar nu. Tog precis ett CB early och RFSU tidigt där man kunde kanske skymta nått men ja ingrt mer än så.

Detta är positivt
  • Daphodil
    Stjärnhimmeln skrev 2021-04-30 21:43:43 följande:

Vad säger ni, kvällsurin, bim-5/-4, sticka från graviditetskollen.

Är ringrostig men skulle tro positivt
  • Daphodil
    madelulejne skrev 2021-05-05 13:10:31 följande:

Vad tror ni om detta? Taget idag clear blue early (ej morgonturen) ca 2-3 dagar innan BIM. Vad tror ni?

Kan tillägga att jag även igår kväll tog ett RFSU testa ofta som såg ut enligt nedan

Bildkvaliteten blir ju skit, men syns faktiskt bättre i verkligheten och har visat ett kompis som också ser streck!

Positivt!
  • Daphodil
    ajjans skrev 2021-05-09 16:43:16 följande:

Nej jag har inte trott att jag haft någon ägglossning och därför inte använt tester. Insåg nu när jag jämförde testerna från veckan som gått att de ökat litegrann iallafall. De har gått från att inte synas alls på bild, till att synas iallafall lite (inser också att kvalitén på bilderna dras ner lite när man laddar upp här). Men jag fortsätter hoppas och testa iallafall!

Ser absolut på sista. Svårt att säga om spökstreck, streck som inte utvecklas som det ska, eller bara tidigt i en fungerande graviditet. Håller tummarna.
  • Daphodil
    ask23 skrev 2021-05-15 08:27:44 följande:

Tack för svar! Tog detta i morse (ÄL+10), vad tror ni? Känns som att det är väldigt svagt (om ens positivt), tänker att jag tar ett digitalt på ÄL +12 kanske...

Positivt!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester