Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ÄL+9 ,försökt i 3 år!
ÄL+9 ,försökt i 3 år!
Äl+9 nån som ser nåt?
Ngt som ser ngt??????
Brukar gravidkollens ge starka spök streck/falsk positiv? Fått det nu i 5 dagar, och inga andra märken visar positivt.. Har mejlat dom med bilder på test men inget svar ännu
Har väldigt svårt att avgöra om jag fått positivt eller inte. Jag kunde se en svag linje som sedan försvann. Vad tror ni? Jag har ingen aning om när jag hade ägglossning eftersom jag tar p-spruta men känner mig lite konstig.
Detta e två olika tester, har fått dessa och svagare på vissa dagar i 5 dagar nu. Tog precis ett CB early och RFSU tidigt där man kunde kanske skymta nått men ja ingrt mer än så.
Vad säger ni, kvällsurin, bim-5/-4, sticka från graviditetskollen.
Vad tror ni om detta? Taget idag clear blue early (ej morgonturen) ca 2-3 dagar innan BIM. Vad tror ni?
Kan tillägga att jag även igår kväll tog ett RFSU testa ofta som såg ut enligt nedan
Bildkvaliteten blir ju skit, men syns faktiskt bättre i verkligheten och har visat ett kompis som också ser streck!
Nej jag har inte trott att jag haft någon ägglossning och därför inte använt tester. Insåg nu när jag jämförde testerna från veckan som gått att de ökat litegrann iallafall. De har gått från att inte synas alls på bild, till att synas iallafall lite (inser också att kvalitén på bilderna dras ner lite när man laddar upp här). Men jag fortsätter hoppas och testa iallafall!
Tack för svar! Tog detta i morse (ÄL+10), vad tror ni? Känns som att det är väldigt svagt (om ens positivt), tänker att jag tar ett digitalt på ÄL +12 kanske...