Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad tror ni? Bim-3
Vad tror ni? Bim-3
Bim-3 / ÄL +10 idag, lite tydligare än igår (ej morgonurin) :)
Alltså , kan någon kunnig hjälpa mig. Jag vet att dålig sömn kan påverka tempen...Min temp steg idag från 36,76 till 36,92 och idag är BIM. Jag har dock varit så jäkla nervös denna gång så i 3-4 h har jag sovit jättedåligt, vaknat, somnat osv (dock varit still i sängen). Så min fråga är.... kan denna höga temp maskera en egentlig tempdipp pga att jag sovit dåligt??
Har aldrig på våra 7 försök fått en ökning på BIM utan alltid en sänkning på 0,2 gr. Skulle ni vågar er på ett test?
Blir tokig, detta test är från igår eftermiddag, ser ut som två streck, någon mer som ser och tycker de? Svårt med bilderna också, blir dålig skärpa. Tog nytt test idag, negativt. Kan det ändå bara som så att testet är positivt och att vi väntar vårt första barn?
Blir tokig, detta test är från igår eftermiddag, ser ut som två streck, någon mer som ser och tycker de? Svårt med bilderna också, blir dålig skärpa. Tog nytt test idag, negativt. Kan det ändå bara som så att testet är positivt och att vi väntar vårt första barn?
Spök el. Streck...?
Det blev vajsing, men båda citerade har positiva test...
Hej! Är detta spökstreck? RFSU. Tagit på BIM, men min cykel var konstig denna månad så inte säker på när ÄL var. Ska köpa hem några fler tester. Ingen riktig färg på strecket i verkligheten och syns såklart dåligt på bild.
Vad tror ni om detta??
Är det jag som så gärna vill såååå mycket att jag börjat fantisera om streck? Blir galen, haha. Gjorde en spolning i äggledarna precis innan senaste ägglossningen....
Hej
Började med ivf
Och 20/2 fick jag tillbaka en 5 dagars blastocyst.
Idag gjorde jag vanligt graviditetstest.
Vad tror ni? Påväg till ett plus eller är så nervös. inbillar jag mig?