• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

• alexander2011

asså jag vet inte ser ut som 3 sträck i ditt :S du kan inte ta ett nytt? eller har du ingen bättre bild?

• alexander2011
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-24 20:48:17 följande:
    Nu tvivlar jag inte längre. Pos på testlagret ikväll efter att ha hållit mig 4 timmar... Jag är GRAVID

Är dock livrädd för att det ska va två igen. Dels för att ja plussar så tidigt och dels för att jag mår då dåligt :/  Har inte gjort det någon annan grav. Mått dåligt alltså...  
    GRATTIS :) vilken julklapp
  • alexander2011
    LitenEmma91 skrev 2011-12-24 20:36:10 följande:
    det kanske är tvillingar:P
    nej, jag har ingen bättre och nu har testen torkat hela dagen, får bli nytt i morgon

haha eller hur :) ta ett test imorgon så ser vi :) lycka till
  • alexander2011
    kanske 4a skrev 2011-12-24 21:14:49 följande:
    Usch jag börjar bli orolig. Ingen mens idag heller och negativa tester i morse. Jag plussar som sagt alltid tidigt, de enda gångerna jag inte gjort det har det betytt utomkveds. Jag är livrädd för det nu. Om det är ett tredje X i den äggledare jag har kvar, blir det ingen fyra för oss Gråter
    hur många dagar har du gått över. kan ta tidinnan hcg halten går upp
  • alexander2011
    LitenEmma91 skrev 2011-12-24 21:31:09 följande:
    Bim-6 Kissar oftare och får lite mensvärk till och från. Kan bara sova 4 timmar utan att behöva gå upp och pinka, det är ovanligt för mig, jag brukar kunna sova 10 timmar i sträck

kan ju vara nått även om det är tidigt. annrs får du kolla upp så du inte har uvi. lycka till
  • alexander2011
    kanske 4a skrev 2011-12-24 21:48:40 följande:

BIM +2 eller äl +14. Det tidigaste jag har plussat är äl +8 och det senaste äl +11 då det varit normala graviditeter. Vid mitt första X kom en sparsam blödning på BIM +4 och negativt test samma dag. Blödningen varade bara i tre dagar. Sen började jag blöda igen på dag 12 och tog ett gravtest som var positivt. Andra gången fick jag svaga test BIM  +2 och började blöda BIM +4. Jag fick ju positivt ältest dag 19 den 9 december kanske positivt den 10:e med, testade inte då men brukar få två dagar i rad. Äl-flytningar och äl-värk 10:e och 11:e december. Sen hade jag ju en infektion och jätteont i huvudet kring de dagarna så jag tog ipren, den kan ju ha skjutit upp eller stoppat äl så det är därför mensen är sen. Men jag gillar inte detta alls. Kanske äl inte kom förrän 11-12:e då är det BIM idag eller i morgon. Jag får försöka tänka så.
    ja avvakta :) vet inte sj hur många dagar jag har gått över men fick positivt på stickan med ältest den 1:e dec. den kom 5 dagar tidigare. då bode jag haft bim den 17:e ist för 22:e så antingen bim+2 el 6 för min del. sist plusade jag på bim+12 så än känner jag lite hopp fast testerna är knepiga.
  • alexander2011
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-24 21:51:53 följande:
    Leonie: jag är på bim-5 äl+9

och får soppas starkt :) inte illa :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester