• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LitenEmma91 skrev 2011-12-25 20:08:03 följande:
    www.familjeliv.se/hem/litenemma91/gallery/php...

lite suddig bild, hoppas ni ser

grattis :) klart plus :)
  • alexander2011

gummsan, tyvärr ser inget på ditt. ser du på mitt?

• alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 20:14:55 följande:
    Anar lite men svårt... Men hade du inte starkare streck i veckan eller är jag vimsig nu?

jo det tror jag det är därför jag inte fattar varför det blir såhär.
  • alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 20:19:25 följande:
    Jag fick så förra månaden Rynkar på näsan Riktigt irriterad på mig själv eftersom annars hade jag aldrig vetat att det blev en kemisk graviditet (jättetidigt missfall) men ändå har jag testat som en tok denna månaden.. Tror det stressar mer än det gör nytta när man testar så tidigt eftersom man kanske "hinner" se en graviditet som sen inte stannar utan kommer ut med mensen... Är du med på hur jag menar?

men om jag skulle ha en kemisk grav borde jag inte ha en blödning? jag har ju inte blött en droppe. hmm tror det. vet inte vad jag ska göra. ska till bm i början av jan
  • alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 20:36:55 följande:
    Nej det kom ingen blödning förrän ganska många dagar efter beräknad mens för min del.. Och då mkt och sen väldig sparsamt för att sluta helt direkt efter...

beklagar. är just nu på bim+7
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-25 21:00:57 följande:
    Jennie: tycker det syns! Speciellt när Pumann fixat! Håller tummarna för fin stegring!

LitenEmma91: Grattis!! Fint plus! :)

Carmat: tycker mig kunna ana något svagt på testet efter tiden hoppas så att du får ett fint plus snart!

jag hoppas jag med men jag börjar bli trött på det här. kommer nog inte lägga in nån bild mer förens det är starkare. om det blir starkare.känner mig gravid men varför blir inte testet starkare. kanske bäst o vänta tills nyår. då är jag på bim+14
  • alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 21:07:25 följande:
    Lyckan blev kortvarig... Störtflod av klarrött blod som bara rann som en vattenkran.
    Det gick inte denna gången heller... 
    beklagar så mycket Rynkar på näsan
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-26 09:57:18 följande:
    Spännande med plus på gång... och tråkigt med plus som ändrat sig för er...

Väntar fortfarande på ägglossning.... är på dag17 i dag och brukar ha ägglossning på dag 12.... i går och förrgår när vi hade haft sex kom det några droppar blod när jag var på toa.. inte så att det blödde men det kom rosa på toapappret.

Inga tester har kommit i posten så jag kan varken testa ägglossning eller ev graviditet... har ju faktiskt inte testat mer än just TD och någon tyckte jag såg gravid ut nu i veckan haha..eller så är det bara att jag har gått upp i vikt igen ha ha...jag är inte gravid, jag är fet 

Ingen ägglossningsvärk, men däremot molvärk och ont i ryggslutet så min kropp har helt klart flippat ur sen ivf-behandlingen....
    åhh vad spännande :) om du hade äl den 12:e så kan det varit en nidis du hade :) kan ju alltid
    oppas
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-26 09:06:51 följande:
    Liten Leonie!! och Odd!!! Jag beklagar såååå mkt,mitt hjärta värker för er MEN som du säger leonie,naturen har sin gång men synd ändå .KRAM till er

Carmat,jag tyckte jag såg nåt på ditt nedersta 

tyckte jag med men nu tar jag inte ett test förens till helgen om jag klarar av o vänta så länge. bim+8 idag. mår illa o har mensvärk fortfarande emallanåt.
  • alexander2011

nortman :) jag ser oxå

Litenemma91: grattis :) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester