• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lih skrev 2012-09-26 09:52:50 följande:

Tack för ditt svar :) ni här inne i tråden har bra ögon för streck!
    Du hade fått ett positivt test ganska nyligen va? Jag har för mig att jag har sett fina test som du har tagit :)

MVH

Nja, nyligen vet jag inte, men jag fick ett missfall i juni så då visade jag nog upp fina test :) Nu får jag bara skumma test!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    kanske 4a skrev 2012-09-26 10:00:03 följande:

Nja, nyligen vet jag inte, men jag fick ett missfall i juni så då visade jag nog upp fina test :) Nu får jag bara skumma test!
    Fast du kanske tänker på isärplockade cb digital? För då la jag ut hur mina såg ut i juni och jämförde med det knasten fick.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    lih skrev 2012-09-26 10:11:49 följande:

Ja för jag såg test du hade gjort som såg väldigt lovande ut. Har för mig att det var ganska nyligen men jag kan ju ha blandat ihop det också. Konstiga på vilket sätt? :O vart är du i cykeln? :) önskar jag visste var jag var i min cykel :P
    Mina bilder ligger strax efter dina :) De är utsmetade och jag fick streck efter att katten skvätt vatten på. Men jag har tagit ett nytt som inte visar något. Jag har BIM idag.
  • kanske 4a
    Trollbarnet skrev 2012-09-26 11:48:52 följande:
    Hej tjejor!
    Kunde inte hålla mig!
    Måste vara någonting nytt för jag har aldrig fått pos på digitalt! :)

w

Wihoo grattis!
  • kanske 4a
    jolle93 skrev 2012-09-26 18:52:32 följande:
    Hej alla ni där ute, jag undrar om jag inbillar mig eller om jag är om det är ett extremt svagt streck där... Kan någon där ute hjälpa mig att komma underfund med vad det egentligen är... Kan ju tillägga att jag är på BIM+3 och att jag använde mig av Doc Morris-graviditetstest. 

Är det ett MYYYYCKET svagt streck eller något annat?

// Förvirrad tjej

Så där såg mitt Doc Morris ut äl +10 :) Slutade tyvärr i MF men det var iaf ett positivt test. Dagen efter när testet torkat var strecket mycket starkare.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-09-26 20:43:01 följande:
    Angie: det stod bara "knasten" så jag trodde du hade missat ngt?

MrsC74 skrev 2012-09-26 21:20:34 följande:
    He he. Nu står det ju bara Knasten igen ..

Kollar ni från mobil? Jag ser att det står mer än  knasten i båda inläggen. Måste ha något med symbolerna du lägger in och göra Angie.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-09-26 22:05:11 följande:
    Jolle: haha, jag måste berätta en sjuk grej! Jag kände också i slidan en dag och kände ngt hårt runt liksom i bakre väggen långt upp. men tarmen går ju där så jag kände att det snart skulle behövas gå på toa! Haha!
    Du kände kanske en liten korv? ;)

Hahaha så har jag också gjort men nu vet vi alla vad vi har där :)
  • kanske 4a
    vigillarmtb skrev 2012-09-27 07:20:26 följande:
    Tjejer, ni som följt mig (och nya), jag har plussat (officiellt) nyss! Plussade svaaagt på äl+5 efter att ha känt "fästningen" på äl+4 och testade lite starkare på äl+7 och äl +8 nu idag äl+9 ännu starkare. Vi har använt äl tester, nattljusolja och grapefrukt juice. Jag är sååå lycklig efter allt kämpande, 15 månader har gett utdelning ge aldrig upp!!

Åhh vad härligt, grattis!!
  • kanske 4a

Tjejer är ni med mig, jag behöver lite pepp. Har ju fått svaga konstiga streck sista dagarna och är idag på BIM +1. Enda gångerna jag fått plus så "sent" är vid mina två x så jag har lite panik just nu. Har ju haft smärtor på höger sida som påminner om X, sedan äl +4 och tänkt att så tidigt kan det inte fastna fel iaf. Men de fortsätter och nu har jag alltså fått svaga plus igår. Ska gå och testa nu  och behöver era ögon och ert pepp. Tror ni det kan sitta rätt trots att jag fått tidiga plus vid mina fyra grav som suttit rätt??

• kanske 4a

Nu har jag testat och det ser blankt ut. Så nu hoppas jag verkligen mensen kommer igång idag.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester