• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viochdu skrev 2012-10-11 09:14:23 följande:
    Sen har jag oxå läst att det kan vara slemproppen. Ett befruktat ägg som inte fäst och då släpps slemproppen och kommer ut som ett segt segt slem.

Ingen annan som varit med om det innan BIM?

Nej och det har jag aldrig hört talas om. Bildas den så fort verkligen? ja menar före BIM tom. Kroppen är bra mystisk emellanåt.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Hjärtat3 skrev 2012-10-11 12:53:50 följande:
    Jag har en sticka kvar från testlagret, har inte kissat på 6 timmar så jag gör ett test till så får vi se vad det visar.
    kom igen :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    viochdu skrev 2012-10-11 13:24:29 följande:
    Trixabild@hotmail.se inte .com som alla andra skriver ;)

Smart att ha en särskild mailadress för detta ändamål :)
  • kanske 4a
    Hjärtat3 skrev 2012-10-11 13:27:49 följande:

Ja.... Va säger ni? Vad tror ni?

Jag säger plus med tanke på ditt tidigare test också
  • kanske 4a
    TessLiihten skrev 2012-10-16 08:44:15 följande:
    Nu har jag tagit mina tabletter, så nu är det bara att vänta

Usch vad jobbigt, hoppas det går snabbt och smidigt och att du snart är på banan igen. Kram {#emotions_dlg.flower}
  • kanske 4a

Ha ha tjejer jag skrattar ihjäl mig. Ni är underbara och knasten är gravid!

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-10-17 20:04:29 följande:
    Mee: hihi!! Spännande värre!
    nä nu blir jag arg, säg till dina dumma test att sluta fjanta sig och ge dig riktiga plus. Du kan bara inte få så tydliga spök på cb. Håller med den som skrev att du borde få det bekräftat med blodprov så du kan få hjälp ifall det är så att du får flera tidiga MF.

I morgon lägger du upp ett solklart positivt test, förstått??!! Glad  
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-10-17 20:24:33 följande:
    Kanske4: hihi, sötis! Har inte fler test!!!

Mäh, så kan du ju inte göra :)
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-10-18 10:50:35 följande:

dagens test..

Först va det synålssmalt direkt, sen kom det upp ett vanligt brett efter kanske 3 minuter, men när det sen gått 8 minuter kanske så va det smalt igen... Antar att det e spök men va faaan, sluta att visa ngt!!

Redigerat

Oredigerat

Om det är är spök då ska vi gemensamt skicka in protestlistor till CB och bojkotta de för evigt!!!
  • kanske 4a
    Mine18 skrev 2012-10-18 12:32:44 följande:

Hej tjejer!
    Skulle behöva lite expert hjälp med mina bilder :)
    Idag är jag på, vad jag tror, bim+6, men jag är inte säker.
    Jag fick utslag på äl stickorna den 28&29 september, och då skulle bim varit förra fredagen.
    Men har fått utslag på de senare också, vilket betyder att min bim kan ligga senare.

Skrapades den 22e, och fick utslap den 28 på äl test, har inte fått någon mens emellan ännu..
    Så bilden är bim+6 eller tidigare..

Togs nyss, inte morgonurin, och den första översta bilden är oredigerad, de två nästa är redigerade.
    Vad tycker ni? Spök, eller svagt?
    Kram =)           
    ett solklart plus i mina ögon men har du testat neg efter missfall?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester