• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Augusti1985 skrev 2012-08-23 19:18:21 följande:
    Mår fruktansvärt illa hela tiden, är inte hungrig, inte sjuk och har nyss haft mens.
    Va kan det bero på? Testen visar irl negativt men när jag trixar med dom på datorn ser man ett svagt svagt streck.. Vad ska jag tro?
    Men att du ser ett test efter du trixat ska du inte lita på. Man trixar ju för att förstärka det man själv ser irl så vi HÄR kan se det du ser. 
    -Andra Försöket- / ÄL- 6/9 / BIM 18/9 -Vi längtar-
  • viochdu

Trixxy : Kolla visa endast mina inlägg om du vill se knastens bild..

• viochdu

Detta va ditt test KNASTEN VA??

Detta va ditt test KNASTEN VA??
  • viochdu

Tycker dock att Trixxys är mer plus.. Knastens ena sida på strecket är lite "borta" nu menar jag inte att det är okej med ett sånt streck som knasten fick och sen inte vara gravid..

Knastens överst och Trixxys underst 
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-08-23 20:37:27 följande:
    Håller med! Dåligt i vilket fall
    Riktigt dåligt. Hur är det..? Är du okej?
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-08-23 20:44:52 följande:
    Viochdu: jadå. Sörjer inte! ;)
    Börjat nytt jobb som tar upp all tid och energi.. Nog bra! :)

Sj då?
    Ja men gud va roligt med nytt jobb. Grattis. Då förstår jag att det är lite lättare att släppa även om det är fruktansvärt tråkigt. 

Jo då. rosa flytningar på ÄL+11 eller ÄL+10 och dag 25. Har haft en cykel innan på 25 dagar men den förlängdes till 27-28 och höll i sig så i några månader nu givetetvis verkar den dyka upp på äl+10/11 :( vadå kort lutealfas. .. Bläääääää 

Kan alltid hopaps på en nidis emn tror icke det eftersom jag haft 25:dagar innan..  
  • viochdu

Trixxy: men ett plus idag oxå är BRA! Två pos test kan inte betyda annat. Tycker fet är mkt skamligt annars

• viochdu

Min mens drygar och jävlas med mig. Hade rosa föytningar igår och idag kommer bara lite blod på pappret. Varför blir det så här när man kommit igång med bebisverkstad, så man ska tänka, fundera och irritera si på varför det är si och varför det är så. Varför kan inte kroppen bara fungera som den alltid gjort innan. Märkliga dom där kropparna vi har. Jag brukar ha flöde direkt dagen efter rosa flytningar. Suck.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester