• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Rosa vattnigt i musen idag.... :/

• viochdu

Då fortsätter jag väl att fylla tråden med mina bilder.

Morgonens test. ytterst svagt. och dålig skärpa på den är tagen med mobilen

Klockan 12:00 test. Inte kissat på två timmar. (  ja jag kunde inte låta bli) På denna bilden har jag dock tryck på autoförbättring på iphonen (mannan tagit med sig systemkameran) för det blänkte så i glaset. MEN det ser ut så i verkligheten oxå.

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 26/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    TessLiihten skrev 2012-08-25 13:14:21 följande:
    Det ser ut som positivt på båda!
    Det nedersta ser man ju hur tydligt som helst! 
    Mmm. Men vet inte vad jag ska tro. Om min blödning va MF inte borde testen visa plus så här tidigt om det va MF. första plussa kom igår på BIM-2 äl+12
  • viochdu
    TessLiihten skrev 2012-08-25 13:39:07 följande:
    Är testen starkare eller svagare än de första testen du tog?
    Igår va det svagt mitt på dagen. starkare på kvällen. I morse va det svagt och idag lite starkare.

Men har sökt runt här och ser att många får starkare på kvällen när det är innan BIM eftersom hcg halten är så låg då. Men tänkte jag ska försöka ha is i magen och spara mig till Måndag.

Men vill bara få ett JÄTTE plus ju
  • viochdu

Ett litet mirakel: klart, ingen graviditet är den andre lik. Går inte jämföra ...

• viochdu

Nä jag tog det nu i eftermiddags. Hade sovit i tre timmar (helt slut efter jobbet)och testomanen i mig skrek TESTA TESTA Testa. Fast jag ger givetvis inte upp hoppet än!!!

• viochdu

Den där skuggan som så många ser. JAG tror att den skuggan är kanten av det "vita" strecket som SKA bli färgat.

Jag och min sambo undersökte dom där testerna veckan då jag hade ÄL då jag hade ett lot nr jag hört bara va skit. Och det va det vi kom fram till.... Eftersom jag fick svaga streck på ÄL+1 hahahahahahahahah

• viochdu

Det svaga svaga svaga strecket jag tycks se tycker jag sitter för nära kontrollstrecket. Men vi kanske kollar på helt lika ställen...

• viochdu
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-25 20:07:52 följande:
    Är bara till mig av glädje att kroppen verkar funka Solig
    Är du 14? . kroppen är väl inte ens färdigutvecklad vid 14 års åldern.?.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester