• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

vigillarmtb skrev 2012-08-25 22:56:49 följande:
    Tror också du är gravid!
    Har varit så upptagen av mitt eget testande så missat hur det gått för alla andra..

Update?
    -Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 26/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    vigillarmtb skrev 2012-08-25 23:06:34 följande:
    Att blöda i tidig graviditet, har jag läst, är normalt..många gör det.
    Själv testa jag ikväll, efter mkt kaffedrickande och bara hållet mig i drygt två timmar, urinen var genomskinligt/färglöst. Såklart minus.. Testar på måndag igen, då bim-3.. Blå vad leds man blir, litar inte på plus inte på minus... Gaaaah
    Nä som sagt man skulle ha en sån där maskin som dom med diabetes har fast det mätte hcg.

<tycker vi uppfinner det och tar patent på det..
  • viochdu
    alexander2011 skrev 2012-08-25 23:16:46 följande:
    blöder så lite så jag kan ha trosskydd. va fan. min mens brukar inte börja o nästan ta slut på 2 dygn.
    aja. försök 11 denna gången då. äl 8:e om jag ahr räknat rätt 
    Frågar igen. Har du testat??
  • viochdu
    Fidelis ad urnam skrev 2012-08-25 23:46:52 följande:
    Riskerar man missfall om man har ätit Rosenrot?
    Det tro jag inte...
    Fidelis ad urnam skrev 2012-08-25 23:46:00 följande:
    Vi är på försök 17 sedan missfallet förra året i mars. Innan den graviditeten tog det 6 år.
    Vill så gärna men är inställd på att min mens kommer i morgon
    Men får du ingen hjälp. Oavsett att du HAR varit gravid har du ju rätt att få  hjälp på traven. Vet inte din bakgrunds historia men antar du fått hjälp innan MF oxå?

Beklagar för ditt MF :(

Men håller givetvis en jätte tumme att tant röd fan håller sig låååååååångt borta

• viochdu
    vigillarmtb skrev 2012-08-25 23:20:52 följande:
    Alexander, förstår dig vi hoppas på försök 14 (??) tror jag.. Så jävla drygt.. Vad ska man göra, börja med RR igen och riskera mf igen eller... Blä så less jag blir
    Rosenrot och MF? vanligt eller? uch så trist
  • viochdu

Fortfarande svagt :/

Med autoförbättring på:

Längre ifråN utan redigering:

• viochdu

Nej inget digitalt eftersom jag använde upp det igår. Och jag tror ändå inte det hade gett mig ett definitivt svar så nä jag väntar med ett sådant.

Jag hade pos äl test den 11. Kan haft äl 12. 13 14

. Men eftersom jag började blöda lite redan i fredags kan tycka att hcgt hade försvunnit tills idag om det varit mf då det va såååå tidigt?

Jag hoppas givetvos jag hade äl senare. Jg har en väldigt kort menscykel på 25-26 dagar så lutealfasen är ju heller inte så lång speciellt inte om ägget fäste väldigt sent.

Ska hålla mig från testandet nu och ta ett på onsdag. Jag ska till barcelona då och INNAN det hade det varit väldigt bra och veta om jag har ett gryn i magen eller inte

• viochdu

Kuck: jag hoppas med. Fyra svaga test kan inte ha fel. Men frågan är om jag fortfarande jar ett gryn i magen. Det som är frågan just nu. Tror inte och har sldrg trott dom är spökstreck. MEN eftersom dom inte blivit starkare på två dygn så är jag tveksam. Men har BIM idag. Väntar till onsdag nu.

• viochdu

Idag blöder jag så det hamnar i trosskyddet. Inte mkt och mer brunt än rött!

Jo jag vet det där ang hcg men man har ju så lite tålamod. Men ska verkligen försöka hålla mig till tisdag onsdag nu...

• viochdu
    Petra 334 skrev 2012-08-26 12:43:11 följande:
    Viochdu - Vill verkligen inte spä på din oro men mitt första utomkveds visade bara svaga resultat. Det på grund av att hcg stiger långsammare. Och båda (har haft 2) har börjat med bruna blödningar. Håll koll på ensidig smärta och ring gynakuten i sådana fall!
    Ensidig smärta menas på enbart en sida? hade ont i ryggen igår. På höger sida långt bak igår.. Annars känenr jag INGET. mer än att jag måste kissa minst en gång i timmen.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester