Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Update?
Fortfarande svagt :/
Nej inget digitalt eftersom jag använde upp det igår. Och jag tror ändå inte det hade gett mig ett definitivt svar så nä jag väntar med ett sådant.
Jag hade pos äl test den 11. Kan haft äl 12. 13 14
. Men eftersom jag började blöda lite redan i fredags kan tycka att hcgt hade försvunnit tills idag om det varit mf då det va såååå tidigt?
Jag hoppas givetvos jag hade äl senare. Jg har en väldigt kort menscykel på 25-26 dagar så lutealfasen är ju heller inte så lång speciellt inte om ägget fäste väldigt sent.
Ska hålla mig från testandet nu och ta ett på onsdag. Jag ska till barcelona då och INNAN det hade det varit väldigt bra och veta om jag har ett gryn i magen eller inte
Kuck: jag hoppas med. Fyra svaga test kan inte ha fel. Men frågan är om jag fortfarande jar ett gryn i magen. Det som är frågan just nu. Tror inte och har sldrg trott dom är spökstreck. MEN eftersom dom inte blivit starkare på två dygn så är jag tveksam. Men har BIM idag. Väntar till onsdag nu.
Idag blöder jag så det hamnar i trosskyddet. Inte mkt och mer brunt än rött!
Jo jag vet det där ang hcg men man har ju så lite tålamod. Men ska verkligen försöka hålla mig till tisdag onsdag nu...