• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja JP: hur går det?

• viochdu

Flickor. Va tror ni om detta.

Igår va jag på ÄL+11(10) fick rosa flytningar

Idag har jag haft blod i musen som aldrig runnit ut i trosan utan är kvar där inne. Alltså inget flöde. BIM på söndag egentligen.

Detta är test då jag hållt mig i mindre än två timmar...

Detta kortet är taget 2 min och 15 sek efter jag satte på hylsan. Då jag hade ett tidtagarur :p

Är det vanligt att strecken försvinner sedan., För nu är det jätte jätte svagt. bara synligt på ena kanten liksom (som spöckstrecken ungefär). kanske 10 min efter....
    -Andra Försöket- / ÄL- 6/9 / BIM 18/9 -Vi längtar-
  • viochdu

Har fått neg alla andra dagar...

• viochdu

INgen? Knappt man vågar uttala sig om om CB. Tror dock detta är en spökis ocå. Men ska hålla mig fyra timmar så får vi se...

• viochdu
    Helenmedh skrev 2012-08-24 15:11:03 följande:
    Viochdu: det ser ju onekligen väldigt lovande ut men med tanke på Trixxys och Knastens tester så vettesjutton ObestämdJag hoppas såklart för din skull Solig
    Ja jag vet :/ sjukt störande. Blev liksom inte ens en smula glad när strecket kom fram vilket det gjorde direkt. Om det nu är ett plus. Tror ni mitt blod kan vara MF då? Borde jag inte plussat igår då oxå eftersom jag hade blod i flytningarna redan igår.

Eller är det genombr...blödning eller va det nu heter. Eller ja. MENS :(

• viochdu
    Helenmedh skrev 2012-08-24 15:19:46 följande:
    jag vågar inte uttala mig tyvärr.. KAN vara mf, KAN vara genombrottsblödning.. Men då borde det ta liiite längre tid att få starkare tycker jag? Kroppen måste ju hinna producera hcg.. 

Jag hoppas iallafall! 
     Det gör jag med. Men är inställd på en spökis. Spöke
  • viochdu

Tänkte jag skulle klara av och hålla mig i fyra timmar. Men va tvungen att kissa. Höll på att kissa ner mig. Får ta ett nytt i morgon bitti. Hur ska jag nu kunna somna inatt

• viochdu

Åh jag har inget tålamod så kissade igen. Men 1 timamrs kiss... kunde verkligen inte låta bli..

• viochdu

strecket är starkare i verkligheten.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester