• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2011-12-29 13:44:03 följande:
    CARMAT ser på båda =)

åhhh spännande nu juh :) kanske är nått, det måste vara det..kan dagarna inte gå fortare. mår fortfarande illa sen flera dagar o har hugg i magen rejlt så jag tror mensen hela tiden e på g men inte då..
  • alexander2011
    Solig

den understa kan jag ana nått men testet över ser negativt ut :( 
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2011-12-29 14:11:27 följande:
    Det förstår jag nästan.. Översta är taget medmorgonurin och understa taget efter en timma .. Men ja det känns negativt ändå eftersom testen häromdagen var starkare
    men hcg:n ökar inte varje dag utan varannan var tredje dag, ge inte upp :)
  • alexander2011
    Loouiiisee skrev 2011-12-29 14:38:33 följande:

ser ni något? 

tyvärr
  • alexander2011

samma som nedan

dagens(understa) och gårdagens sticka (översta)

kvällstickan helt blank 

och där försvann hoppet en gnutta igen. testerna syns det ingenting på i ljuset idag från morgonen o kvällstickan efte 4 timmars urin neg :(

trött jag blir på mig sj testoman som man är, får be sambon gömma stickorna snart hahaha

• alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-29 20:27:32 följande:
    Lättare sagt än gjort men släpp testandet, det tar mer än vad man tror.. Jag ser inget idag heller på dina... Rynkar på näsan

visst är det men ge sig fan på att det får räcka. ska ta ett digital nästa vecka sen släpper jag tankarna. ska försöka ialla fall :S
  • alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-29 20:31:31 följande:
    Jag har förbjudit alla tester här nu efter att jag "äntligen" fick neg efter det som blödde. Nu är det nya tag utan ÄL test och med test först efter BIM är passerat. Låter bra va? Tungan ute

perfekt :) låter bra :) ska oxå göra så efter denna gången
  • alexander2011
    popcornplaya skrev 2011-12-29 20:31:21 följande:
    Nä ser inget men vet hur det är att få upp hoppet när man ser svaga streck. Är skit! Och egentligen borde man väll inte testa alls innan bim men vem kan hålla sig!! Måste vara jobbigt för dig också när mensen är sen och allt. Men så länge mensen håller sig borta finns ännu hoppet!!

precis, ja det är skit när den har gått över så
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-29 21:20:30 följande:
    jag ser ju en halvmåne.. men tror bara det är lite för mycket urin,strecket finns ju där så ... 

jag tror stenhårt på plus alltså .... 
    Solig rätt inställning, tror säkert tt det finns nått där, skymtade ett sträck på nån av bilderna :) spännande imorgon med ditt test :) pepp pepp
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-29 21:31:18 följande:
    Jag förstår dig verkligen! Vissa test får jag en svag skugga på (rosa) men på nästa får jag ingenting. Och jag som aldrig tidigare fått spökstreck med Testlagret! Men men, på det igen imorgon
    (för man kan ju inte låta bli att testa sig) 

eller hur, samma för mig men nästa vecka tar jag ett digitalt efter cb:t sen ger jag upp. då är det bara o vänta på mensen
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester