• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2012-02-13 19:52:29 följande:
    gummsan vilken vecka är du i nu
    Och såhär ser mitt test ut nu :-P 

• Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-02-13 20:02:10 följande:
    inte gravid enl digitalt..hållt mig i 2 timmar men .... jag känner mig inte sååå orolig =)
    Du skulle inte ta de digitala än sa jag ju. Fick med inte gravid samtidigt som det cb jag visade först här. Det digitala kräver lite mera.
  • Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-02-13 20:03:41 följande:
    gumsan.... dina symtom innan plus? kände du mer med boragon så att säga...för om mitt är spök..då vet jag inget alls =)

Vänta två dagar med digital minst. Kör de vanliga cb sålänge. Tror inte alls att ditt är spök. Kände inte mycket mer än extrem trötthet och lite städmani :-P
  • Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-02-13 20:06:50 följande:
    jag har stooorstädat idga .. ha ha

jag är sjukt trött molvärk ömma tuttar och illamående plus ont i svanken ... hoppas inte det är påhittade symtom..

ska jag testa cb imorgon bitti eller vänta ett par dagar ?? 
    Ja ont i svanken hade ja med! :-P 
    Har du inga mera test nu? 
    Niicesara skrev 2012-02-13 20:10:51 följande:
    Vet Ni vad HCG ska ligga på i vecka 4.2? Mitt låg på 110 i lördags och det känns som att det är lite lågt. :/
    Progesteronet låg på 64.
    Ingen aning faktiskt
  • Gummsan

Idag ska jag se om jag kan få tag på Dr Amosy och se om jag kan få ett tidigt vul eller ett nupp test om någon vecka. Brukar kunna få det. Håll tummarna för mig. Kram

• Gummsan

Tycker ändå cb. RFSU visar ju knappt något när man får starka på cb. Beställ från testlagret ist. Hade jag vart du hade jag tagit och beställt där plus tagit ett cb ikväll.

• Gummsan

Fick komma till gyn då jag haft ont i magen. Va i V 6+5 ist V 7+1... Såg ett hjärta. Det fanns en säck till men mindre och ingen aktivitet så vi skulle fått tvillingar. Ska tbx om tre veckor och kolla igen men dom trodde de va en avstannad eftersom det va skillnad i stl.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester