• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nikas skrev 2011-11-17 19:55:01 följande:
    Inte jag. BIM dagen och inte så starkt dessutom. BIM-4 supernegativt :)
    Känns ju som om jag har lite tid då att kaaanske få det där efterlängtade strecket :)
  • Helenmedh

Hörrni tjejjer! Vad säger man om ett test som det bara syns på om man lyser med en lapa igenom? Är på bim-6idag och fick ett sånt test nu..

• Helenmedh
    Helenmedh skrev 2011-11-18 17:52:59 följande:
    Hörrni tjejjer! Vad säger man om ett test som det bara syns på om man lyser med en lapa igenom? Är på bim-6idag och fick ett sånt test nu..
    Hahah laMpa såklart
  • Helenmedh

Nu vet jag inte alls vart jag ska ta vägen.. Bim-6 och fått svamp! Alltså jag trodde allvarligt jag skulle dö av klåda och sveda ett tag innan mannen åkte på affären och köpte någon kräm. Men svamp? Har aldrig haft i hela mitt liv och googlat på det och hittade att det är ganska vanligt innan mens och vid tidig graviditet. Hoppas på  det sistnämnda för mens har jag ju haft några gånger men aldrig med svamp :S...

Någon som vet? 

• Helenmedh
    Lindis1974 skrev 2011-11-18 23:01:09 följande:
    Helen. Varit gravid 3 ggr. Ingen svamp. Däremot har jag haft svamp 2 ggr när jag inte varit gravid.
    Okej, för jag har aldrig haft svamp eller andra "problem" down there. Haha.. Googlade och hittade en massa om svamp vid graviditet. Därför jag undrade :)
  • Helenmedh
    Lindis1974 skrev 2011-11-18 23:04:02 följande:
    Helen. Är du gravid ? Har inget hunnit med att kolla alla test.
    Nej inte vad jag vet, bim.6 så väntar än.... :/ Man griper ju efter halmstrån liksom..
  • Helenmedh

Tessan: Tack för tipset! Tror jag bryter ihop snart.. Fattade inte alls vad det var innan jag började leta på internet och alla symptom på svamp stämde tyvärr..Det sviiider och kliar oerhört! Mannen åkte på affären och köpte det han trodde skulle hjälpa, idominsalva.. Ja det funkar ju för stunden men vet inte hur bra det är?

LoverBambi: Du ger mig hopp i all denna klåda  

• Helenmedh
    Lindis1974 skrev 2011-11-18 23:14:17 följande:
    Helenmedh: bättre att köpa svampsalva. Det låter som svamp.
    Jo jag tänkte göra det imorgon närapoteket öppnat:)
  • Helenmedh
    alexander2011 skrev 2011-11-18 23:45:10 följande:
    ser att ni skriver en del om svamp. är ni säkra på att det inte bara beror på att ni kanske är torra. jag har väldigt lätt för att bli torr i slemmhinnorna o har många gånger trott att det är svamp för det känns precis samma.
    pröva först o främst med att tvätta er utan tvål o smörj sen med barnolja..helst den med aloe vera varje dag. brukar hjälpa mig efter bara några dagar. hjälper inte det så kan det vara svamp 
    Ja jag har inte den blekaste om vad detta är. Gjort så ont så jag grät liggandes i fosterställning.. Aldrig varit med om liknande men ja..Kan kanske vara som du säger också :) Suger åt mig som en svamp av alla råd så detta jävulskap går över..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester