Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-06 09:02:23 följande:
    39 va om jag minns rätt eller e jag ute o cycklar? Skäms
    INTE ÄN *S*

I februari fyller jag ... men än så länge är jag ju bara 38
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-06 09:08:57 följande:
    min sambos syster är 40 o väntar barn nu utan problem
    problemet är ju att vi måste ha hjälp med IVF och det får man inte efter man har fyllt 40 så därför börjar det brinna lite i knutarna
  • slemtorsk i din bralla

Mitt humör går verkligen upp o ner....är helt säker på att vi har misslyckats denna gången..just nu... känns inte alls troligt att vi skulle ha lyckats.

Vet inte vad jag bygger det på för brösten värker som om de håller på att sprängas, men jag tar ju progesteron och det kan ha den inverkan....

Det streck man med största ansträgning kunde se på testet i morse var säkert bara en spökis.... usch...jag hatar denna väntan ... och vetskapen att om vi misslyckats så följer en ny period på nästan 2 månader med nässprej och sprutor och hopp om att lyckas..

• slemtorsk i din bralla

okej tjejer... ivf-tanten håller på att gå crazy totalt....
    Jämförde mina tester i veckan för att se nedstegring av hcg(från sprutan) och se om det inte syns nån liten skugga på mina tester.... när man jämför liksom... och kolla in bilderna..

och här med hylsor.. nerifrån och upp är det först torsdag då jag fortfarande hade kvar HCG i kroppen efter sprutan, sen det röda RFSU fredag, sen måndag- där man ser att sprutan gått ur kroppen och överst i dag.... (samma ordning på bilden nedan)

• slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-06 18:57:06 följande:
    va är det översta från idag
    Soffiie skrev 2011-12-06 18:57:06 följande:
    va är det översta från idag
    japp det översta är från idag..
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-06 19:01:02 följande:
    men gud då verkar det ju som du fått starkare igen för så här länge kan väl inte sprutorNa sitta i eller
    jag är ju på dag 10 nu så sprutan kan sitta i i upp tills i dag.. MEN jag har ju fått två klart negativa tester emellan så det ska inte gå att sprutan påverkar längre.. har man fått negativt emellan så är ju sprutan ute ur kroppen och kan liksom inte "hoppa tillbaka"....

Dock är testet på bilden väldigt gammalt...skuggan fanns där redan som nytaget men betydligt betydligt svagare...

Men det kan ju vara ett spökstreck.. jag tar det lugnt.. men har ett litet bultande i bröstet helt klart.

Jag o sambon har sagt att vi ska testa på lördag... han vet INTE om mitt tjuvtestande men han kanske har en aning eftersom han frågade mig i morse om jag testade för jag var så länge på toa ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2011-12-06 19:04:35 följande:
    Har du flera test hemma? Ska du ta imon bitti i så fall? Tycker faktiskt att det syns tydligare idag.
    japp.. det finns tester men jag väntar nog.. kanske... hehe
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2011-12-06 19:13:13 följande:
    Står jag också med på "hata/tycka e jobbig" listan så vill jag gärna att ni är ärliga och säger det till mig med....
    nej det kan jag inte tänka mig.. men din fråga har nog bara drunkna i alla andra.. ibland får man posta igen, men om du har 28 dagars cykel så säger iaf tillverkaren av mina tester att man kan börja testa runt dag 8-9.

För det var den frågan du menade va?
    Soffiie skrev 2011-12-06 19:19:49 följande:
    slemmis
    när jag var gravid nu sist så testade ja med såna tester du gjort,, apoteket hjärtats egna och jag såg en så svag skugga så det kanppt syntes på bild men sen när tiden gått ut såg man det bättre.. sen blev dem ju starkare och starkare hela tiden.. wiiiii va kul om det är så..  alltså nu måste du ju testa i morgon =) för ja tror det bakas något där inne
    ja det låter ju lovande *S* får se om jag hinner testa i morgonbitti...vill eg inte göra det när mannen är hemma, men torsdag ska jag vara hemma.

Å andra sidan går det vanligtvis 4-5 timmar från att jag kissar på morgonen tills jag går på toa i skolan så det kanske funkar att göra så EN DAG TILL..blir ju tredje dagen i rad då liksom som jag testar med samma förutsättningar *S*
  • slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-12-07 07:08:52 följande:
    jag har BIM idag.. då borde det ju synas...
    jag undrar dock vad det e för fel på testerna jag tagit...
    kanske inte är något fel, kanske var/ är kemisk graviditet eller fortfarande för tidigt. Glöm inte att det finns dem som inte testat positivt förrän en vecka efter BIM och nej det går inte att jämföra med tidigare graviditeter för alla är olika
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester