Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-12-07 13:54:16 följande:
    haha

tycker det är konstigt att CB bara visar 1-2 veckor ...
    varför?
    då skulle jag ju bara vara i v 3-4 enligt den
    Men de är lite knäppa för de visar hur många veckor sen befruktning och inte i vilken vecka du är...
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-07 13:55:50 följande:
    slemis jag tycker jag ser nått på det sista när du tagit ut stickan,,, eller är det jag osm så gärna vills e det ? men duhar ju lång tid kvar  =)
    det är nog du som har streck för ögonen eller nåt ha ha ha

Jupp officiell testdag om ÅTTA fucking dagar liksom.... fatta att man INTE orkar vänta så länge...

Men jag har lovat mannen att jag ska testa på lördag....hmmmmm han vet ju liksom inte om de här testerna....

Shhhhhhhh skvallra inte för då får jag ingen veckopeng
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-07 13:55:50 följande:
    slemis jag tycker jag ser nått på det sista när du tagit ut stickan,,, eller är det jag osm så gärna vills e det ? men duhar ju lång tid kvar  =)
    ha ha ha.. jag var ju bara tvungen att kika på bilden igen o leka lite med den... och om man verkligen verkligen vill så finns det nåt där... jag skrattar fan högt nu.så jäkla galen man är

• slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-07 14:00:46 följande:
    ja det är nog så hehe jag ser streck överallt .. hehe nej ska inte skvallra jag lovar då får du ju inga pengar till fler tester som jag kan analysera =) hehe,, jobbig väntan åtta dagar är ju en evighet,, tur ni ska testa på lördag.. ska du ta digitala då?
    näää digitala sparar jag till oficiell testdag
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-07 14:05:00 följande:
    Är det där extra strecket färg rester eller vad??
    Oskyldigveeeet inte..... jag har ju inte haft samlag på typ......ett halvår eller så (vilket tragiskt nog är sanning eftersom det just är vårat problem..... men man KAN faktiskt ha sex på väldigt många andra sätt)

PS har jag sagt att jag är trött i dag.... om ni hade suttit här mitt emot mig (vilket jag för övrigt inbillar mig att ni gör ha haha) hade ni nog garvat rätt gott åt mitt svammel
  • slemtorsk i din bralla
    annamariahelena72 skrev 2011-12-07 14:09:01 följande:
    Vad är detta? Trasigt?
    nej.. det är ett test som jag plockade bort övre delen av plastskyddet på..svårt att fota med ett plastfönster som reflekterar blixten... sen lånade TimRasmus eller vad hon nu heter den lilla kvinnan...bilden och trixade med den
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-07 14:11:36 följande:
    Du är för härlig alltså fattar inte skrev du i fel tråd eller? haha såg du min bild ser du inte testet? ser ju utan att ens kisa med ögonen
    jag seeeeeer... jag trixade ju också med bilden ovanför.. är trött, svamlar.. sova..... gaaaaah...
  • slemtorsk i din bralla
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 14:11:36 följande:
    nej.. det är ett test som jag plockade bort övre delen av plastskyddet på..svårt att fota med ett plastfönster som reflekterar blixten... sen lånade TimRasmus eller vad hon nu heter den lilla kvinnan...bilden och trixade med den
    ja eller så var det min bild du menade men svaret är detsamma
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-07 14:14:25 följande:
    Sofie är mitt namn och jag är inte så liten 173 med ståtliga 82 kg hehe,,, mina söners namn  Tim och Rasmus )
    jahaa.. jag trodde du hette TIRasmus.. ett ganska udda namn för en tjej annars
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-12-07 14:17:15 följande:
    ja det blir skillnad för det testet har ett dumt plastlock på sig och inramat på nå sätt så då får man ingen bra bild när man ska ta kortet =)
    jag tycker det är svårt att se också om man har starka lampor..typ spotlights för det blir blankt på plasten då...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester